نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 16:28

تیرور میناب؛ میزبان سی و هفتمین اردوی جهادی پزشکی قرارگاه مردم+عکس

گروه تخصصی پزشکی قرارگاه مردم، از مجموعه های مردم نهاد استانداری هرمزگان، در سی و هفتمین اردوی جهادی خود، خدمات رایگان تخصصی و فوق تخصصی در شهر تیرور میناب به اقشار مختلف مردم ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، مهری سرپرست قرارگاه مردم و مشاور استاندار هرمزگان در مورد برگزاری این اردو گفت:
این گروه جهادی شامل یک تیم کامل تخصصی پزشکی، شامل ۱۵ پزشک متخصص و چند پزشک عمومی در بیش از ده رشته‌ی تخصصی من جمله چشم پزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، جراحی، روانپزشکی، داخلی، گوش و حلق و بینی ، کودکان ، زنان و زایمان، قلب و عروق و مامایی بود که در اقامت ۴۸ ساعته خود در مرکز خدمات بهداشتی این شهر، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱و۱۲ آبان‌ ماه، در دو شیفت صبح و عصر خدمات رایگان ارائه کرد.

 

دکتر مهری همچنین از زحمات فرماندار و مدیر شبکه بهداشت میناب، بخشدار و شهردار تیرور در برگزاری این اردو قدردانی کرد و افزود در انتهای اردو بر اساس مستندات از جمعیت حدود ۱۰هزار نفری تیرور و روستاهای چاه اسمعیل و چاه شیرین بیش از ۲هزار نفر از خدمات تخصصی این گروه بهره بردند.

 


قرارگاه مردم استانداری هرمزگان، از ابتکارات دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ و با دستور استاندار هرمزگان برپا شده است و رسالت آن رفع مشکلات شهروندان کم بضاعت بخصوص در حوزه سلامت در هرمزگان است.

 این مجموعه در دو ساله اخیر بیش از ۱۵۰ هزار خدمت پزشکی و دندانپزشکی در سرتاسر استان از ابتدای دولت سیزدهم ارائه کرده است و طبق گزارشات واصله تا حدود زیادی با ارائه خدمات با کیفیت پزشکی و دندانپزشکی باعث جلب رضایتمندی مردم استان شده است و می‌تواند الگوی موفق جدیدی برای رفع مشکلات سلامت اقشار کم برخوردار کشور، بویژه در سایر استانهای محروم باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1561019

مهمترین اخبار ایران و جهان: