نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 13:25

نیروهای سپاه کردستان در اوج قدرت، صلابت و آمادگی هستند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: رزمندگان سپاه بیت‌المقدس در اوج، قدرت، صلابت و آمادگی، آماده اجرای ماموریت‌ها و ایجاد امنیت پایدار در این استان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سردار امان‌اله گشتاسبی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی۲۲ بیت‌المقدس کردستان که با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان سپاه بیت‌المقدس در اوج، قدرت، صلابت و آمادگی برای اجرای ماموریت‌ها و ایجاد امنیت پایدار در این استان در حال انجام وظیفه هستند. 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: نیروهای سپاه بیت‌المقدس کردستان در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی آماده جانفشانی و ایثارگری در مسیر حفظ ارزش‌های نظام و دفاع از تمامیت ارضی هستند. 

سردار گشتاسبی با عنوان اینکه اولین و اساسی‌ترین ماموریت سپاه در کردستان برقراری امنیت است که زیرساخت تمامی برنامه‌ها و کارها در استان است، گفت: دشمن سال‌های سال است تلاش می‌کند امنیت پایدار در کردستان را تهدید کند اما به همت پاسداران و نیروهای سپاه امنیت در کردستان ایجاد شده و پایدار است. 

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه کردستان یکی از کانون‌های اصلی اغتشاشات بود توانستیم با کمترین هزینه با مدیریت و اقتدار این بحران را پشت سر بگذاریم. 

سردار گشتاسبی عنوان کرد: امروز به برکت تلاش‌ و ایثارگری رزمندگان و با راهنمایی‌های سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، رزمندگان کردستان در راستای ایجاد امنیت پایدار در این منطقه افتخارات زیادی رقم زده‌اند و این ماموریت همچنان ادامه دارد. 

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602419

مهمترین اخبار ایران و جهان: