نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 15:41

مبلغ 522میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تأمین اجتماعی واریز شد

مدیر کل درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: برای رضایت شرکای اجتماعی سازمان و مراکز طرف قرارداد، تمام مطالبات در سال ۱۴۰۱تسویه شده و در سال جاری نیز مبلغ ۵۲۲میلیارد تومان از مطالبات مراکز در مانی و ارائه دهنده خدمات طرف قرارداد با بیمه شدگان واریز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعباس مومنی مدیر کل درمان تأمین‌اجتماعی هرمزگان، امروز در نشست به مناسبت روز حسابدار در جمع فعالان این عرصه بویژه در همکاران حوزه مالی و حسابداری مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی هرمزگان در بخش‌های مختلف ستادی، درمان مستقیم و غیر مستقیم، اظهار کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی به ‌عنوان مهم‌ترین و بزرگ ‌ترین صندوق بازنشستگی و بیمه اجتماعی با پوشش بیش از نیمی از جمعیت هرمزگان، دارای فعالیت بسیار گسترده مالی است و کمتر سازمانی را در کشور می‌توان از نظر حجم گردش مالی و تنوع فعالیت‌های مالی مشابه این سازمان پیدا کرد و در چنین سازمانی؛ مدیریت صحیح، علمی و هدفمند امور مالی و حسابداری اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد.

وی افزود: نقش حسابداران برای ادامه فعالیت صحیح حوزه سلامت نقشی مهم و اساسی است، از این رو خدمات گسترده این گروه در خانواده بزرگ عرصه سلامت قابل تقدیر است.

غلامعباس مومنی ادامه داد: اینکه توانسته ایم با کاهش هزینه ها در مجموعه مدیریت درمان بهره وری را افزایش دهیم نشان از عملکرد صحیح در حوزه مالی و پشتیانی است. 

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با تقدیر از رئیس اداره امور مالی و ممیزی در کسب رتبه برتر در کشور گفت: کسب رتبه برتر و تحقق اهداف سازمان قطعا از همکاری و تعامل خوب تیم مالی بوده و نشان از مدیریت صحیح ، کار گروهی، انضباط مالی و عمل به قوانین است.

   در ادامه  مهدی پایان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی هرمزگان با اشاره به قدمت تاریخی حسابداری و حسابرسی گفت: شاید به نظر برسد که حسابداری و حسابرسی از اروپا به سراسر دنیا انتقال یافته اما آثار و الواح تاریخی کشور ما نشان از قدمت 6 هزار ساله این علم در ایران دارد.

وی افزود: در دوره هخامنشیان که 40 درصد از کره زمین متعلق به این حکومت بوده مدیریت منابع و هزینه ها کار دشواری بوده که با آثار باقی مانده از تخت جمشید و منطقه شوش نشان می دهد در آن زمان حتی برای پرداخت حقوق نیز ساز کار دقیق و مشخصی وجود داشته که این موجب افتخار هر ایرانی است. 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت درمان هرمزگان در ادامه گفت: حوزه مالی، اداری و پشتیبانی همواره تلاش می کند تا با ارائه صحیح و بموقع خدمت به حوزه درمان نگرانی و دغدغه ای جز سلامت بیمه شدگان و مردم نداشته باشد.

مهدی پایان گفت: وحدت رویه و عدم دوگانگی در بین همکاران ستادی و مراکز درمانی،انضباط خارق العاده مدیریت مالی در این اداره موجب رسیدن به کسب رتبه برتر اداره مالی و ممیزی در کشور شده که باید به همه همکاران در رسیدن به این رتبه تبریک گفت.

پایان، با اشاره به اهمیت آموزش برای همکاران و تسلط به قوانین گفت: برای حفظ منابع و دارایی های سازمان و ارائه صحیح خدمات نیاز به آموزش داریم که در سال جاری مباحث آموزشی تخصصی همکاران حسابداری با جدیت در حال پیگری و انجام است.    

براساس این گزارش محمود مسقطی رئیس اداره امور مالی و ممیزی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان  نیز در این همایش با تبریک روز حسابدار و با بیان این ‌که عنوان «حسابدار» به‌عنوان نماد و عنوان، برای همه همکارانی که در حوزه مالی و بودجه فعالیت می‌کنند به کار برده می‌شود، گفت: همه همکاران برای رسیدن به اهداف سازمانی مانند یک تیم فوتبال عمل می کنند که هر کدام در موقیعتی که هستند به صورت هماهنگ و با وظایف مشخص در حال کار هستند و این موجب پیروزی خواهد شد. 

وی افزود: این مراسم برای قدردانی از زحمات همکاران مالی و حسابداری است که در طول سال با بودجه، دفتر داری، حقوق و دستمزد و سایر فعالیت های مرتبط با حوزه مالی بصورت حساس و بر اساس قوانین حاکم بر سازمان تامین اجتماعی در حال فعالیت بوده برگزار شده است. در پایان از همکاران نمونه در حوزه مالی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602663

مهمترین اخبار ایران و جهان: