نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 15:33

با تمام توان منویات رهبر انقلاب را در جمکران به‌کار خواهیم بست

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: اینجانب طبق آنچه مقام معظم رهبری در متن حکم اشاره فرمودند، هم به این منصب افتخار می کنم و هم به شکرانه این نعمت بزرگ، خودم و همکارانم کمر همت خواهیم بست و تمام توان خود را در اجرای منویات حضرت آقا مبذول خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید علی اکبر اجاق نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران که در صحن امام علی(ع) این مسجد برگزار شد، عنوان کرد: از اعتماد مقام معظم رهبری که پس از تحمل سی سال قربت و مشکلات جنبی آن در قفقاز، تولیت این مسجد مقدس و مکان نورانی را به این حقیر مرحمت فرمودند، از صمیم قلب تشکر می‌کنم و از دور دست مبارک ایشان را می‌بوسم.

وی بیان کرد: به حضور محترم آیت‌الله وافی و حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان که در طول مسئولیت‌شان، خدمات شایان و چشمگیری را ارائه کرده‌اند، خسته نباشید عرض میکنم و به همه عزیزان و همکاران و خادمان مسجد مقدس جمکران «شکرالله سعیکم» می‌گویم.

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: اطمینان خاطر می‌دهم این خط مبارکی که تا کنون ریل گذاری شده را به حول قوه الهی و توجه حضرت بقیه الله(عج) ادامه خواهیم داد و پیوسته از رهنمودهای مراجع معظم تقلید، علمای بزرگوار، اهل فرهنگ و نظر، اصحاب ادب و قلم و نخبگان بهره‌مند خواهیم شد.

وی اظهار کرد: از آنجایی که مسجد مقدس جمکران در نگاه رهبر فرزانه انقلاب، به عنوان پایگاه عظیم تشیع تعریف شده و عملاً هم به حمدالله مرکز تردد و حضور همه شیعیان از همه کشورهای اسلامی است، این حقیر طبق آنچه که معظم له در متن حکم اشاره فرموده‌اند، هم به این منصب افتخار میکنم و خودم و همه همکاران عزیزم کمر همت خواهیم بست و همه توانمان را در این امر به کار خواهیم گرفت.

اجاق نژاد مطرح کرد: علاوه بر کمک‌های مردمی، از ظرفیت حوزه‌های علمیه و مساعدت‌های مسئولان کشور و همه کسانی که مایلند در صف خادمان این مسجد مقدس قرار بگیرند، استفاده خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم ان شا الله همه باهم، با خدمت صادقانه و خالصانه در آستان نورانی مسجد مقدس جمکران، بتوانیم رضایت ولی امر مسلمین که حاکی از رضایت حضرت ولیعصر(عج) است، را جلب کنیم.

پایان پیام/۷۸۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536163

مهمترین اخبار ایران و جهان: