نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 08:45

اختصاص بیش از 30 هکتار از اراضی دانشگاه آزاد اسلامی بروجن به فعالیت‌های اقتصادی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: در آینده‌ای نزدیک بیش از ۳۰ هکتار از اراضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن به کشت بادام، ساخت متل رستوران و نصب پنل‌های خورشیدی برای تولید برق اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ابراهیم رحیمی گفت: با مساعدت و تعامل مسؤولان شهرستان بروجن و همجواری این واحد دانشگاهی با شهرکت صنعتی بروجن، در آینده‌ای نزدیک بیش از ۳۰ هکتار از اراضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن به کشت بادام، ساخت متل رستوران و نصب پنل‌های خورشیدی برای تولید برق اختصاص می‌یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به ظرفیت‌های قابل ملاحظه این دانشگاه در چهارمحال و بختیاری و تحصیل بیش از یک هزار دانشجو در واحد بروجن، افزود: نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی لازم جهت همکاری و همفکری بیشتر با ادارات و نهادهای شهرستان بروجن در تمامی زمینه‌ها از جمله رشد و توسعه فعالیت‌های علمی پژوهشی، فرهنگی و ورزشی را دارد.

رحیمی اظهارکرد: هدف در این مجموعه آموزشی، تربیت نیروی جوان همراه با مهارت‌آفرینی است تا بتوانیم برای دانش آموختگان ایجاد اشتغال کنیم.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569963

مهمترین اخبار ایران و جهان: