نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 09:54

نمایشگاه پایگاه‌های اسوه در کرمان گشایش یافت

نمایشگاه پایگاه‌های اسوه بسیج سراسر استان کرمان در محل حسینیه ثارالله گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز و با حضور سردار حیدر بابااحمدی رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور و سردار ضیاالدین حزنی مسوول قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران و مسوولان استانی نمایشگاه پایگاه‌های اسوه بسیج سراسر استان کرمان در محل حسینیه ثارالله گشایش یافت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه اسوه به خبرنگاران گفت:  ۶۱ پایگاه خواهر و برادر در ۱۱ قرارگاه محوری مردم‌یاری و مردم‌یاوری دستاوردهای پایگاه‌ها را به نمایش گذاشتند.

سردار محمدعلی نظری ادامه داد: نمایشگاه اسوه تا چهار روز آینده ادامه وارد و در صورت استقبال مردمی تمدید می‌شود.

وی ابراز داشت: دستاوردهای پایگاه‌های بسیج در زمینه‌های اقتصاد، طرح‌های  زودبازده، برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تبیین در نمایشگاه اسوه یه نمایش گذاشته شده است.

نظری ادامه داد: در پایگاه‌های مقاومت بسیج استان کرمان همچنین اسعتدادیابی و پرورش علمی جوانان صورت گرفته و شاهد ساخت مانند پهباد و هواپیماهای کوچک و یا نورافکن‌های کم‌مصرف توسط جوانان ۲۰، ۲۲ هستیم که استعدادهای‌شان کشف شده است و تلاش می‌کنیم آنها را به شرکت‌های دانش‌بنیان وصل کنیم تا کشور از وابستگی نجات یابد.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه نمایشگاه اسوه همچنین همایش احکام و فعالین مساجد و محله‌ها برگزار می‌شود زیرا در سند چشم‌انداز باید به محله تراز اسلامی برسیم که مسائل اقتصادی اجتماعی و فقر رفع شده باشد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554919

مهمترین اخبار ایران و جهان: