نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 17:29

هموار سازی محور روستای مهدی آباد بیرجند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیرجند از اجرای عملیات روکش آسفالت گرم در محور روستایی مهدی آباد به طول 4.5 کیلومتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد خیری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیرجند امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای نگهداری راه های روستایی و تقلیل میزان خرابی آنها همچنین تسهیل در عبور و مرور این اداره را برآن داشت که با اعتباری معادل ۶۰ میلیارد ریال محور جاج - اسفزار در محدوده روستای مهدی آباد را به طول ۴.۵ کیلومتر روکش آسفالت گرم انجام شد.

 وی در تشریح سایر اقدامات این اداره بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای از جمله خط کشی محورهای سطح حوزه استحفاظی، نصب تابلو علائم و بنر برای ایمن تر شدن محورها، تعمیر و باسازی گاردریل در چند نقطه از محورهای حوزه، لکه گیری های موضعی در محورهای روستایی، ایمن سازی و اصلاح مسیر کوهستانی سایت تقی قنبر و...  از جمله مواردی است که انجام شده است. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیرجند در پایان خاطر نشان کرد: بر حسب اولویت وترافیک محورها بحث ایمن سازی و نگهداری راههای ارتباطی تحت پوشش این اداره باتوجه به اعتبارات و میزان تخصیص ابلاغی در سال جاری با جدیّت پیگیری و اقدام خواهد شد.


انتهای پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1555619

مهمترین اخبار ایران و جهان: