نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 18:50

واکنش فردین معصومی به حضور پسرش در تیم ملی آذربایجان

فردین معصومی در واکنش به حضور پسرش در تیم ملی آذربایجان گفت: معتقدم که امیر رضا اگر قرار است دو سال دیگه در تیم ملی باشد و مدال جهان و المپیک بگیرد، برای مردم و برای کشور خودش کشتی بگیرد.

فردین معصومی پیشکسوت کشتی ایران در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی در ساری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص این مسابقات اظهار کرد: سطح مسابقات خیلی خوب بود و بجز نفرات سال گذشته که مدال جهانی گرفتند بقیه اوزانی که حرفی برای گفتن داشتند حضور دارند و رقابت می کنند.

وی گفت: رقابت‌ها در سطح ایده آل در حال برگزاری است.امیدواریم آن چیزی که اینجا انتخاب میشود و با نفرات اول ترکیب می شوند به نفع کشتی باشد و کشتی ما در المپیک بتواند دل مردم را شاد کند.

این پیشکسوت کشتی در خصوص استرس در زمان کشتی پسرش صحبت کرد و بیان داشت: آقای علی تبار کشتی گیر خوبی است و به هرحال سبک تر از امیر رضا بود و جنب و جوش بیشتری دارد ولی خب خدا را شکر در کشتی اول دست پسرم بالا رفت به هرحال چون با کشتی گیر میزبان بازی داشت یک مقدار این کشتی در شرایط سخت بود ولی خداروشکر میکنم که گام اول را محکم برداشت.

معصومی در خصوص ترافیک سنگین وزن‌ها شایعه حضور پسرش در تیم ملی آذربایجان،گفت: گمانه زنی همیشه هست، صحبت زیاده و پیشنهاد همیشه مطرح می شود ولی من معتقدم که امیر رضا اگر قرار است دو سال دیگه در تیم ملی باشد و مدال جهان و المپیک بگیرد، برای مردم و برای کشور خودش کشتی بگیرد.

وی ادامه داد: همه ما این موضوعات را داشتیم ولی صبر و حوصله کردیم تا توانستیم صاحب دوبنده تیم ملی بشوم. امیر رضا هم حالا رقیب خیلی خوبی به نام امیرحسین زارع را دارد و همه مدعیان و همه کسانی که کشتی میگیرند در سنگین وزن رقیب هستند ولی خب کار امیر رضا سخت است اما شرایط سنی امیررضا طوری هست که هنوز جا دارد و می‌تواند.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605063

مهمترین اخبار ایران و جهان: