نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 15:49

مردم ، فریب حرف های انتخاباتی برخی کاندیداها را نخورند

امام جمعه بردسکن گفت: کمتر از ۸۰ روز دیگر به انتخابات باقی مانده و بعضا کاندیداها تبلیغات غیر رسمی خود را هم شروع کرده‌اند لذا مردم فریب حرف‌ها و شعارهای توخالی کاندیداها را نخورند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بردسکن با عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: افراد کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سخنرانی‌ ها و نشست های خود خلاف قانون عمل نکنند.

وی از کاندیداها خواست از وعده‌های توخالی و غیرقابل تحقق پرهیز داشته و آن طرف نیز مردم فریب حرف‌ها و شعارهای توخالی برخی کاندیداها را نخورند.

وی ازحضور مردم وبرنامه ریزی شایسته سپاه ناحیه شهرستان در مراسم تشییع و استقبال از پیکر شهید گمنام ۲۳ ساله در بیش از ۲۵ نقطه شهرستان بردسکن قدردانی کرد و افزود : مردم با حضور گسترده خود در مراسم استقبال و تشییع ازاین شهید نشان دادند که همواره مدافع خون شهدا و وفادار به نظام و رهبری هستند و موفقعیت ها و پیروزی های ملت ایران مرهون خون شهدا است.

امینی درادامه به ابعاد زندگی حضرت زهرا اشاره کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین درس از زندگی حضرت زهرا (س) درس دفاع از ولایت بود .

وی برنامه های مساجد وتکایا را مورد اشاره قرارداد وحضور مردم در مراسم های مختلف را مورد توجه قرار داد.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت آیت الله مفتح به نامگذاری این روز به نام وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و در این رابطه مطالب مبسوطی را نیز بیان کرد.

امینی اظهارداشت : متاسفانه شهرستان بردسکن بدترین جاده‌های استان خراسان رضوی را دارد و از مجموع بیش از هزار کیلومتر حتی یک کیلومتر راه دوبانده ندارد و متاسفانه پروژه کنارگذر بردسکن بیش از ۲۰ سال می باشد که همچنان نیمه تمام رها شده است.

وی گفت : چندین پروژه دیگری ناتمام در شهرستان وجود دارد از جمله پروژه درمانگاه تامین اجتماعی و مجوز بیمارستان جدید که با گذشت چند سال همچنان بلاتکلیف باقی مانده است.

امام جمعه بردسکن، با بیان اینکه اقتصاد بردسکن بر پایه کشاورزی و دامپروری است، اظهار داشت: متاسفانه دامپروری بردسکن از بین رفته است و با توجه به خاموشی چاه موتورهای کشاورزی چراغ کشاورزی شهرستان نیز رو به خاموشی است که می‌طلبد از هم اکنون متولیان امر به ویژه فرماندار شهرستان تدابیر لازم را اندیشیده که در تابستان سال آینده مشکل خاموشی چاه موتورهای کشاورزی را نداشته باشیم.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605619

مهمترین اخبار ایران و جهان: