نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 14:07

توقیف 28 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی

معاون عملیات فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی ، از یک‌دستگاه تریلی 28 هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ غلامرضا زاهدی پور، معاون عملیات فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده های سوختی از سمت خراسان‌رضوی به این استان دریافت کردند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: مأموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی  قاین به بیرجند به یک‌دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شده و پس از شناسایی برای توقیف آن اقدام کردند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند. 

معاون عملیات فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله سوختی قاچاق کشف شده بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است؛ تصریح کرد: ماموران در این رابطه یک‌دستگاه تریلی توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 
 
سرهنگ زاهدی پور ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از عموم شهروندان قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و سوخت و افراد متخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود. 

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603719

مهمترین اخبار ایران و جهان: