نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 14:50

ابراز خشم و نفرت کرمانی‌ها از قصّابان صهیونیست

کودکان شهرستان‌های کرمان امروز همصدا با همسالان خود، به‌دفاع از مردم فلسطین، بویژه کودکان مظلوم و بی‌پناه آن پرداختند و به آنها اطمینان دادند تا پیروزی نهایی در کنارشان می‌مانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مردم شهرستان‌های کرمان امروز شنبه ۲۷ آبان ماه، با حضور در مکان‌های تعیین شده، بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز و بر سر رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی فریاد زدند.

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در آسمان شهرستان زرند 

مراسم راهپیمایی ضد صهیونیستی با طنین شعارهای همچون مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه و غیره در شهرستان زرند برگزار شد. 

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان زرند با شرکت در راهپیمایی ضد صهیونیستی بار دیگر وحدت و استکبارستیزی خود را به جهانیان نشان دادند.

راهپیمایان زرندی در حالی که پیشاپیش آنان امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، جمعی از مسؤولان اجرایی، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در حرکت بودند، با دردست داشتن پلاکاردهایی حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام داشتند.

حجت‌الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در اجتماع راهپیمایان با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، گفت: این جنایت وحشیانه و ضدانسانی در هیچ جای جهان پذیرفتنی نیست و به شدت آن را محکوم می‌‌کنیم.

وی افزود: متاسفانه استکبار جهانی در راس آن‌ها آمریکای جهانخوار حمایت خود را از اقدامات رژیم کودک‌کش صهیونیستی افزایش داده و با ارسال تجهیزات جنگی در قتل عام مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه نقش بسیاری دارد.

وی ابراز داشت: ما ملت ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود پشتیبان و حامی مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین خواهیم بود و ضرورت دارد،  امروز جهان اسلام به دفاع از مردم بی‌‌دفاع فلسطین به پا خیزد تا رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش به‌سزای اعمال وحشیانه و ننگین خود برسند.

خروش مردم شهرستان بافت در حمایت از مردم مظلوم غزه

مردم شهرستان بافت نیز امروز از چهار راه کمیته امداد تا میدان بسیج در حمایت از مردم غزه راهپیمایی کردند و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

حمایت از کودکان غزه توسط دانش‌آموزان و کودکان رحمت‌آباد ریگان نیز پر رنگ بود.

 

 

آنها امروز همصدا با همسالان خود، به‌دفاع از مردم فلسطین، بویژه کودکان مظلوم و بی‌پناه آن پرداختند.

اناری‌ها برای حمایت از کودکان فلسطینی گل کاشتند

راهپیمایان اناری نیز امروز مسیر میدان بسیج تا مسجد صاحب‌الزمان را با در دست داشتن پلاکاردهایی حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام و نفرت و انزجار خود را از صهیونیست ابراز کردند.

در ادامه حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در اجتماع راهپیمایان با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاضب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، گفت: این جنایت وحشیانه و ضدانسانی در هیچ جای جهان پذیرفتنی نیست و به شدت آن را محکوم می‌‌کنیم.

مردم مناطق مختلف شهداد نیز امروز با حضور پرشور خود حامی کودکان بی‌پناه غزه شدند و با شعارهایی به آنها اطمینان دادند تا پیروزی نهایی در کنارشان می‌مانند.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576463

مهمترین اخبار ایران و جهان: