نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 10:35

مطالبه‌گری بر پایه کلان‌نگری و ارائه راهکار منطقی باشد

بوشهر- مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: مطالبه‌گری اگر بر پایه کلان‌نگری و ارائه راهکار منطقی باشد، قطعا حل مسائل را تسریع می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری صبح چهارشنبه در جمع جوانان گام دوم انقلاب در بخش دلوار اظهار داشت: نگاه دولت آیت‌الله رئیسی در استان، شنیدن صحبت‌های اقشار مختلف مردمی در نشست‌های مختلف و بررسی مشکلات و مسایل آنها بصورت میدانی ‌است.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان داشت: مطالبه‌گری جوانان ما را به بخشی از کارهایی که مورد غفلت واقع شده‌اند، سوق داده و باعث می‌شود به آنها توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری اگر بر پایه کلان‌نگری و ارائه راهکار منطقی باشد، قطعا حل مسائل را تسریع می‌کند، خاطرنشان کرد: تعدد و حضور موثر گروه‌های جهادی در بخش دلوار، نوید روزهای بهتر را می‌دهد.

دلوار دارای هویت استکبارستیزی است

حیدری اظهار کرد: اقدامات اخیر دشمن در سطح جامعه متاثر به پیشرفتی بود که در کشور ایجاد شده بود و دشمن، ایران قوی، مستقل و پیشرفته را برنمی‌تابد.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر تاکید کرد: جوانان عزیز باید تلاش کنند دوگانه‌سازی دشمن در زمینه هویت و مسایل مختلف را خنثی کنند.

وی یادآور شد: در شهرستان تنگستان و بخش دلوار به دلیل دارا بودن هویت استکبارستیزی و دشمن‌شناسی خود و داشتن شخصیت‌هایی مانند شهید رییسعلی دلواری، هیچ‌گاه یک عامل داخلی باعث بی‌انضباطی این منطقه نخواهد شد و همیشه یک عامل بیرونی‌ است که می‌تواند این منطقه را دچار چالش کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 984119

مهمترین اخبار ایران و جهان: