نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 12:34

4 میلیارد تومان تسهیلات بازسازی به مردم روستای سیل‌زده «بارده» پرداخت می‌شود

فرماندار شهرستان بن با اشاره به پیگیری استاندار و مساعدت مدیرعامل بانک رفاه کشور درخصوص کمک به سیل‌زدگان گفت: ۲۰۰ فقره تسهیلات بازسازی و نوسازی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به خانواده‌هایی که در سیل دچار آسیب شده‌اند پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز نشست فرماندار شهرستان بن با مدیرعامل بانک رفاه چهارمحال و بختیاری در خصوص امضای تفاهم‌نامه و مساعدت به بهسازی روستای بارده در محل فرمانداری شهرستان بن برگزار شد.

رضا علی‌بیگی در این نشست گفت: با هدف کمک و همیاری در آبادانی روستای بارده که در مردادماه سال جاری در اثر سیل دچار خسارت شده بود تفاهم‌نامه‌ای بین بانک رفاه استان و فرمانداری شهرستان منعقد شد.

فرماندار شهرستان بن با اشاره به پیگیری استاندار و مساعدت مدیرعامل بانک رفاه کشور در خصوص کمک به سیل‌زدگان افزود: ۲۰۰ فقره تسهیلات بازسازی و نوسازی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به خانواده‌هایی که در سیل دچار آسیب شده‌اند پرداخت می‌شود.

وی با اعلام اینکه بیش از ۸۰ پرونده تکمیل شده و در مرحله پرداخت است، بیان کرد: ساختمان دهیاری روستای بارده در سیل اخیر به صورت کامل تخریب شده است که مبلغ ۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض از سوی مدیرعامل بانک رفاه کشور جهت احداث ساختمان دهیاری پرداخت می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 984463

مهمترین اخبار ایران و جهان: