نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 16:49

روایت عباس‌نژاد در خصوص سهم‌خواهی از شهردار یاسوج/ چرا تا دیروز سهم‌خواه نبودیم؟

منتخب اول مردم یاسوج در شورای شهر گفت: چرا تا دیروز که موافق شهردار بودیم به سهم‌خواهی متم نشدیم؟.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ بهنام عباس‌نژاد در نشست شورای اسلامی شهر یاسوج برای طرح سوال از شهردار گفت: از ابتدای ورود به شورای شهر با اکثریت قاطع همگی برای کمک به رفع مشکلات شهر پشت سر شهردار قرار گرفتیم.

منتخب اول مردم یاسوج در شورای شهر ادامه داد: زیرا شهردار تجربه ۴ ساله از قبل داشت و فکر می‌کردیم با آن تجربه می توان در این دوره شهر را به خوبی اداره کرد.

او می‌گوید: از ابتدا ترجیح دادیم که بدون هیچگونه تنشی در کنار دوستان و وظایف محوله را انجام دهیم اما در این مدت خیلی از سوالات ما بی جواب ماند یا جواب به آنها داده نشد.

عباس‌نژاد تصریح کرد: در جاهایی از شهر سوء مدیریت و عدم همکاری می بینیم چرا باید به کارمندان ۲۸ یا ۲۹ ساله شهرداری ظلم شود در هیچ اداره‌ای به کارمند ۲۸ و ۲۹ ساله فقط حقوق مبنا نمی‌دهند و مزایا را قطع کنند این کار بر سنوات آن ها اثر منفی می‌گذارد چرا جلوی این ظلم را نمی‌گیرید.

او می‌گوید در دوره شش ساله کار خودتان به دلیل مغایرت و انجام ندادن وظایف محوله چند نفر را به تخلفات اداری فرستاد و به دستگاه‌های نظارتی معرفی کرده‌اید؟.

این عضو شورای شهر با قدردانی از رسانه ها در خصوص خبر درست تنظیم کردن گفت: آیا عباس‌نژاد و همکارانش به دلیل زیاد خواهی و سهم خواهی مخالف شهردار شده‌اند؟ آن روزی که ما به او رای دادیم سهم خواه و زیاده خواه نبودیم اما امروز که عملکرد او را می‌بینیم و آن را درست نمی‌دانیم و مخالف شده‌ایم سهم‌خواه هستیم.؟

وی گفت: مردم و مسئولان و نمایندگام مردم از رسانه‌ها انتظار شفاف سازی دارند که اگر با کسی مصاحبه گرفته می‌شود به صورت واقعی منعکس کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 982919

مهمترین اخبار ایران و جهان: