نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 15:32

برای اولین بار از اتهامات تجاوز کوین اسپیسی تجلیل شد!/اهدای جایزه توسط معاون وزیر فرهنگ ایتالیا

از کوین اسپیسی در اولین رویداد پس از اتهامات تجاوز جنسی در موزه ملی سینمای ایتالیا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، از کوین اسپیسی در اولین رویداد پس از اتهامات تجاوز جنسی در موزه ملی سینمای ایتالیا تجلیل شد.

بازیگر «خانه پوشالی» و «زیبای آمریکایی» که با اتهامات متعدد تجاوز جنسی در بریتانیا مواجه است، در سخنرانی خود از مدیر خود تمجید کرد: «به لطف او بود که فهمیدم باید تمام شکست‌ها و اشتباهاتی که مرتکب شدم را تحمل کنم. دوباره روی پای مخودت بایست و ادامه بده.»

موزه ملی سینمای ایتالیا در تورین روز دوشنبه به کوین اسپیسی بازیگر آمریکایی برنده اسکار ادای احترام کرد و به ستاره آمریکایی «خانه پوشالی» بالاترین افتخار خود یعنی جایزه «استلا دلا مول» برای یک عمر دستاورد هنری را اهدا کرد.

انزو گیگو، رئیس موزه ملی و ویتوریو اسگاربی، معاون وزیر فرهنگ ایتالیا، این جایزه را به اسپیسی اهدا کردند.

سگربی گفت: «امشب شاهد بازگشت کوین اسپیسی هستیم. کسی که در سینما زندگی می‌کند مردی جاودانه است و دقیقاً امشب ما این جایزه را به او اهدا می‌کنیم.»

اسپیسی از موزه سینمای تورین به خاطر داشتن «جسارت کسانی که من را دعوت کردند» تشکر کرد. این رویداد عمومی اولین رویداد اسپیسی از زمان مواجه شدن با اتهامات تجاوز جنسی بود.

اسپیسی در مسترکلاسی که در تورین برای او برگزار شده بود گفت: «امشب خودم را بسیار خوش شانس می‌دانم. من بیش از 40 سال است که در این حرفه فعالیت می‌کنم و از طرفداران و همکارانم فقط لطف و حمایت دریافت کرده‌ام.

پس از مسترکلاس، اسپیسی با هوادارانش -جمعیتی جوان و مشتاق- ملاقات کرد تا اکران ویژه‌ای از «زیبای آمریکایی» سَم مندز را معرفی کند، فیلمی که در سال 2000 اسکار بهترین بازیگر مرد را برای او به ارمغان آورد.

در اواخر اکتبر، هیئت منصفه اسپیسی را از یکی از اتهامات تجاوز مبرا دانست. اسپیسی تا پایان سال جاری در بریتانیا با وثیقه بدون قید و شرط باقی می‌ماند و به او اجازه می‌دهد آزادانه در داخل و خارج از کشور تردد کند.

اتهامات متعدد علیه اسپیسی که در پی جنبش «من هم»(#MeToo) مطرح شد، این بازیگر را در هالیوود بدنام کرد. او از سریال «خانه پوشالی» نتفلیکس اخراج شد و مجبور شد 31 میلیون دلار زیان توافقنامه را به تهیه کننده سریال به دلیل سوء رفتار جنسی شامل اعضای جوان سریال بپردازد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 982719

مهمترین اخبار ایران و جهان: