نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 16:31

استاندار خراسان رضوی از عدم پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در تربت جام ابراز ناخرسندی کرد

استاندار خراسان رضوی از عدم پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در تربت جام ابراز ناخرسندی کرد و خطاب به فرماندار و سایر مسوولان استانی گفت: طرح آماده‌سازی زمین ها باید ظرف یک هفته آینده آغاز شود تا امکان واگذاری به متقاضیان برای ساخت فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری در حاشیه سفر خود به شهرستان تربت جام با حضور در محل زمین های نهضت ملی مسکن از عدم آماده سازی برای واگذاری زمین ها انتقاد اظهار کرد: طرح آماده‌سازی زمین ها باید ظرف یک هفته آینده آغاز شود تا امکان واگذاری به متقاضیان برای ساخت فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی  افزود:  طرح نهضت ملی مسکن قرار نیست در دولت هفدهم به بهره برداری برسد و لازم است مسوولان در کوتاه ترین زمان، شرایط را برای حضور مردم برای ساخت مسکن فراهم کنند.

وی ادامه داد: مردم از ما انتظار انجام کار و عمل به وعده ها را دارند و نباید با برگزاری جلسات بدون نتیجه ، این کار عقب بماند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به همزمانی قرعه کشی واگذاری زمین به مردم در برخی از شهرستان های استان گفت: این طرح در سایر شهرستانها در حال اجراست ولی در این منطقه هنوز کار آماده سازی زمین ها انجام نشده است وباید کار عقد تفاهمنامه به زودی و در کمترین زمان ممکن انجام شود تا از هفته آینده امکان آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در تربت جام فراهم شود و هیچ عذر و بهانه ای در این خصوص پذیرفتنی نیست.

نظری افزود: مردم باید بتوانند در محل زمین خودشان حاضر شوند و عملیات ساخت مردمی در این طرح آغاز شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1020419

مهمترین اخبار ایران و جهان: