نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 20:54

راهبرد دشمن در اغتشاشات اخیر از بین بردن انسجام ملی است

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دشمن توان جنگ نظامی با ما را ندارد لذا از راه اغتشاشات وارد شد تا به اتحاد و انسجام ملی ما ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی عصر یکشنبه در دیدار با جمعی از بسیجیان استان اظهارکرد: در دهه‌های گذشته هر جا به دستاورد بزرگ و اتحاد ملی رسیدیم دشمن از لجاجت خود شروع به انتقام گرفتن کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: امروز به جایی رسیده‌ایم که دشمن جرأت مقابله نظامی با ما را ندارد و برای همین به دنبال ایجاد فتنه و اغتشاش در کشور است و هر بار یک موضوع را بهانه می‌کند.

آسیابی ادامه داد: وقتی دشمن نتوانست در میدان نظامی با ما مقابله کند از راه اغتشاشات وارد شد تا به اتحاد و انسجام ملی ما ضربه بزند و دستاوردهای نظام را در عرصه‌های منطقه‌ای و نظامی کمرنگ جلوه دهد.

وی با قدردانی از حضور بسیجیان در همه عرصه‌ها، گفت: در چهار دهه اخیر، آن چیزی که همیشه این انقلاب را حفظ کرده، حضور بسیجیان بوده است.

رئیس کل دادگستری گلستان بیان کرد: امروز دشمن در برابر موجودیت اسلام قرار گرفته و برای همین در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.

آسیابی با اشاره به آرامش استان در وقایع اخیر کشور، گفت: اگر در استان گلستان تلفات جانی نداشته و خسارت و تخریب کمی داشتیم مرهون حضور به موقع سپاه و بسیج در عرصه و در کنار مأموران خدوم انتظامی بود و ما قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان هستیم.

وی بر ضرورت هوشیاری نیروهای انقلابی تاکید کرد و گفت: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام ما استفاده می‌کند و ما باید هوشیارتر از همیشه در صحنه باشیم و اوضاع را رصد کنیم.

سردار علی ملک شاهکویی، فرمانده سپاه نینوای گلستان هم در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های بسیجیان در کنترل ناآرامی‌های اخیر در استان، افزود: دشمن در اغتشاشات اخیر شکست خورد اما نابود نشد و به همین علت باید همچنان هوشیار باشیم.

ملک شاهکویی گفت: حضور به موقع بسیجیان در آرام کردن اغتشاشات، اثرگذار بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 948563

مهمترین اخبار ایران و جهان: