نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 10:32

انتقاد جمعی از دانشجویان از عدم برگزاری جلسات شورای عالی مسکن

جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد کشور، نسبت به عدم تشکیل جلسات شورای عالی مسکن انتقاد کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد کشور، نسبت به عدم تشکیل جلسات شورای عالی مسکن انتقاد کردند.



در بخشی از این نامه خطاب به رئیس جمهور آمده است:

هماهنگی بین دستگاه‌ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن در وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری‌ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها 4 جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از 80 روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از 30 جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است. برهمگان واضح و روشن است که اگر این تعداد جلسات شورای عالی مسکن تشکیل می‌شد برکات و فواید آن امروز قابل لمس و مشهود بود.

آقای رییس جمهور، هدایت تصمیمات، مصوبات و امور اجرایی در دولت، همکاری همه جانبه بانک مرکزی وسازمان برنامه و بودجه و همچنین یکپارچه سازی سامانه‌های اطلاعاتی و جامعه آماری در اختیار دستگاه‌ها و وزارت خانه‌ها به جهت همگرایی با وزارت راه و شهرسازی برای تعیین واجدین شرایط واقعی، اهمیت دوچندان پیگیری جناب عالی در این حوزه را مشخص می‌سازد، امید است حضور مقتدرانه و مدبرانه جنابعالی در این جلسات و تشکیل منظم و هفتگی شورای عالی مسکن با دستور کار‌های دقیق و راهبردی، بیش از گذشته شاهد تحرک و پویایی در دولت به جهت رفع معضل مسکن در کشور گردد.

همچنین فرزندان این سرزمین در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی همواره با نگاه دغدغه‌مند و مسئله محور پیگیر فعالیت‌های دولت در این حوزه می‌باشند و آمادگی خود را به جهت هرگونه همکاری در جهت پیشبرد اهداف عالی در دولت انقلابی و مردمی اعلام می‌دارند؛ و من الله توفیق.

انتهای پیام/

 

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 967119

مهمترین اخبار ایران و جهان: