نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 19:46

واکنش به اقدام بی‌شرمانه نشریه فرانسوی/ اهانت به مقدسات مسلمانان محکوم است

گروه مردمی پژوهشی فرهنگی خط مقدم اقدام هتاکانه و بی‌شرمانه نشریه فرانسوی ضد بشری شارلی ابدو را شدیدا محکوم و اعلام می‌دارد این هتک حرمت هرگز بی‌پاسخ نمی‌ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، گروه مردمی پژوهشی فرهنگی خط مقدم اقدام هتاکانه و بی‌شرمانه نشریه  فرانسوی ضد بشری شارلی ابدو را شدیدا محکوم و اعلام می‌دارد این هتک حرمت هرگز بی پاسخ نمی‌ماند.

اهانت وقیحانه و  بی‌شرمانه نشریه شیطانی و هتاک فرانسوی(شارلی ابدو) به جایگاه شامخ مرجعیت دینی و مقام عظمای ولایت و حضرت آیت الله خامنه ای رهبری حکیم و فرزانه و محبوب جهانیان منجر به نقاب افکنی دوباره از چهره کریه و وقیحانه و سفاکانه ددمنشان مزدور به بهانه آزادی بیان پوشالی و دروغین ساختگی غرب به انحطاط کشیده شده گردید.

این مدعیان دروغین، آزادی در حصر کشیده فرهنگ منحط غرب و سیاستمداران خونخوار کشورهای غربی  تحت هدایت ها و حمایت های دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی صهیونیستی علیه رهبری معظم و محبوب انقلاب اسلامی نشان از اقدام خصمانه دولت فرانسه علیه ایران دارد و بار دیگر اثبات شد که دولت های غربی رهبری معظم را مانع اصلی و سترگ در مقابل استعمار و استثمار بشریت می‌دانند.

اقدام این نشریه شیطانی و سایر رسانه های ضدبشری که ید طولایی در هتک حرمت و توهین به مقدسات و ارزش های والای دینی و فرهنگی و ولی امر مسلمین  جهان همچنین مقام والای زن را دارند بار دیگر تاریخ بشریت را شرمسار اعمال ننگین و سخیف و غیر انسانی خویش نمود.

صریحا اعلام می دارد اقدام شنیع این نشریه پوشالی مخالف با اصول و موازین حقوق بین الملل و آزادی بیان است. مگر اینکه تعریف این نشریه و کشور فرانسه از آزادی بیان اهانت به نماد مقدسات و شخصیت‌های ملی دروغ پراکنی و نفرت افکنی است.

گروه پژوهشی فرهنگی خط مقدم در حمایت و اطاعت محض از مقام والای مرجعیت و ولایت مطلقه فقیه به نمایندگی از جامعه نخبگان، فرهیختگان، دانشگاهیان و جهادگران زن مسلمان ایران زمین این عمل زشت و غیر انسانی نشریه مذکور را به شدت محکوم نموده و خواهان برخورد قاطعانه و سریع و جدی جوامع بین المللی و دستگاه‌های دیپلماسی کشورهای مسلمان و کشور ایران با این رویه دولت فرانسه در توهین به مقدسات می‌باشد.

 در پایان به طراحان خبیث و شیطان صفت این اقدام اعلام می‌داریم که از این پس روی آرامش را نخواهند دید چرا که دنیای‌شان در خطر سهمگینی است چرا که طبق فرموده امام خمینی(ره): «اگر به دین ما حمله کنید همه دنیای شما را خواهیم گرفت».

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 966163

مهمترین اخبار ایران و جهان: