نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 11:59

دانش‌آموزان کرمانی راهی سرزمین‌های نور می‌شوند/ آغاز اعزام از جوار مزار فرمانده آسمانی

مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان کرمان گفت: بهمن‌‌ماه و اسفندماه سال جاری ۴ هزار دانش‌آموز کرمانی را در قالب ۱۶ کاروان به مناطق عملیاتی اعزام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان کرمان امروز از اعزام دانش‌آموزان کرمانی به اردوهای زیارتی راهیان نور خبر داد و با بیان اینکه ۴ هزار نفر را به مناطق عملیاتی اعزام می‌کنیم، اظهار داشت: با توجه به کنترل ویروس کرونا، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی مجددا برگزار می‌شوند.

سرهنگ روزخوش اضافه کرد: دختران دانش‌آموز با ده کاروان در بهمن‌ماه و پسران نیز با شش کاروان در اسفندماه راهی سرزمین‌های نور می‌شوند.

دبیر قرارگاه راهیان نور دانش‌آموزی در استان کرمان به افتتاحیه این رویداد فرهنگی تربیتی پرداخت و خاطرنشان کرد: هفتم بهمن‌ماه جاری، در گلزار شهدای کرمان و در کنار مرقد مطهر سردار سلیمانی مراسم افتتاحیه را برگزار و اعزام دانش‌آموزان را آغاز می‌کنیم.

سرهنگ روزخوش هدف از این اقدام را آشنایی با فرهنگ شهادت و رشادت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و ابراز داشت: این اردوها ۵ روزه هستند و دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی اروند، شلمچه، هویزه و دهلاویه حضور می‌یابند.

وی اضافه کرد: کسانی که موفق نمی‌شوند در این اردو حاضر باشند، بستر آن را در فضای مجازی و در سامانه شاد فراهم کرده‌ایم تا بتوانند از برنامه‌ها استفاده کنند.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 990163

مهمترین اخبار ایران و جهان: