نیوز سیتی!
15 بهمن 1401 - 09:50

درخواست نماینده رهبری از مسؤولان: نیازهای کالپوش ویژه پیگیری شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مسؤولان استان سمنان باید به‌صورت ویژه به نیازها و مسائل منطقه کالپوش توجه کنند؛ تأمین نهاده‌های دامی، اشتغال و مسکن روستاییان کالپوش به‌طور ویژه پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کالپوش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح امروز در سفر به روستای حسین‌آباد کالپوش، با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و میلاد خجسته امام علی (ع) اظهار کرد: خداوند متعال، قیمت و بهای انسان را بهشت قرار داده است و باید مراقب باشیم که این دنیا وسیله و مقدمه‌ای برای آخرت است و ارزان‌فروشی نکنیم.

وی بیان کرد: پست و مقام و جایگاه، دفتر و تشکیلات اداری، پول و ثروت، خدم و حشم، زمین و ملک و سایر امکانات، اگر به هدف انسان تبدیل شود، انسان مرتکب ارزان‌فروشی شده است؛ چراکه باید از این مواهب برای آباد کردن آخرت استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: روح و جان انسان برای بهشت آفریده شده و بهای حقیقی انسان، رضوان الهی و بهشت است.

مطیعی افزود: امروز پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد خدمات و برکات متعدد نظام مقدس جمهوری اسلامی در نقاط مختلف کشور به‌ویژه روستاها هستیم.

وی تصریح کرد: دولت‌های مختلف جمهوری اسلامی، خدمت بی‌منت به مردم و محرومان را وظیفه خود می‌دانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان افزود: امروز زیرساخت‌هایی نظیر آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت در بسیاری از روستاها و نقاط محروم فراهم شده است؛ در حالی که به هیچ عنوان چنین امکاناتی در رژیم ستم‌شاهی وجود نداشت.

مطیعی گفت: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر رسیدگی به محرومان و مستضعفان تأکید کرده‌اند و جوانان و نوجوانان را باید نسبت به تاریخ انقلاب اسلامی به‌ویژه دوران سیاه پهلوی مطلع کنیم.

وی افزود: چپاول منابع و فساد بزرگی که در رژیم پهلوی رخ داد، در تاریخ ایران بی‌سابقه بود و تداوم انقلاب اسلامی مرهون رهبری‌های مقام معظم رهبری و همراهی اقشار مختلف مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: برپایی میزهای خدمت در مساجد و رسیدگی به مشکلات مردم اقدام مفیدی است که باید در سایر نقاط ادامه یابد.

مطیعی با بیان اینکه اهالی شریف منطقه کالپوش به‌ویژه جوانان و نوجوانان ذخایر ارزشمند نظام و کشور هستند، گفت: موفقیت جوانان کالپوش در زمینه‌های مختلف به‌ویژه ورزش و رشته کشتی باعث افتخار استان سمنان است و باید زیرساخت‌های بخش ورزش نیز در این منطقه ایجاد شود.

وی تصریح کرد: منطقه کالپوش ۵۷ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است که این امر وظیفه مسؤولان را سنگین‌تر می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: مسؤولان شهرستان میامی و استان سمنان باید به‌صورت ویژه به نیازها و مسائل منطقه کالپوش توجه کنند.

مطیعی گفت: مسأله نهاده‌های دامی، اشتغال و مسکن روستاییان کالپوش به‌طور ویژه در استان سمنان پیگیری شود.

در این مراسم که با حضور مسؤولان شهرستان میامی در مسجد جامع حسین‌آباد کالپوش برگزار شد، حجت‌الاسلام عباس معصومی به‌عنوان امام جمعه جدید کالپوش معرفی شد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1018019

مهمترین اخبار ایران و جهان: