نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 15:22

رسانه‌ها محور شکوفایی و توسعه کشور قلمداد می‌شوند

اراک- مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی گفت: سر منشأ توسعه در تمامی زمینه‌ها رسانه و تبلیغات است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ربیعی ظهر پنج شنبه در آئین اختتامیه سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی اظهار داشت: امروز در جنگ رسانه‌ای قرار گرفته‌ایم که چاشنی آن تبلیغات و رسانه است و صاحبان قدرت در دنیا با تمام ظرفیت امپراتوری رسانه‌ای و دروغ پراکنی خود را علیه ملت ایران فعال کرده‌اند.

وی ادامه داد: رسانه باید محور شکوفایی و توسعه کشور قلمداد شود چراکه سر منشأ توسعه در تمامی زمینه‌ها رسانه و تبلیغات است و باید مرجعیت را به رسانه برگرداند.

ربیعی افزود: سازمان بسیج رسانه باید زمینه را برای رشد جامعه هدف خود فراهم نماید و ظرفیت‌های مردمی را در حوزه رسانه بسیج کند که در این راستا جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سطوح استانی و کشوری در دستور کار قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی تصریح کرد: دبیرخانه سومین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی از ابتدای سال جاری آغاز به کار کرد و این جشنواره در ۱۱ قالب و محور اساسی برنامه‌ریزی و اجرا گردید.

وی اذعان داشت: این جشنواره در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، گزارش تحقیقی و تحلیلی، عکس، یادداشت و سرمقاله، گزارش ویدئویی، تیتر، مستند، موشن گرافی، پادکست و اینفوگرافی و در محورهای محتوایی مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، پیوند رسانه و صنعت، جهاد تبیین، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، خانواده، جامعه، فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی و امید و نشاط‌آفرینی برگزار و آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

ربیعی خاطرنشان کرد: آثار پس از داوری در استان به سازمان بسیج رسانه ارسال و پس از داوری نهایی و مشخص شدن برگزیدگان مراسم اختتامیه برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 999463

مهمترین اخبار ایران و جهان: