نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 19:47

جهش علمی بعد از انقلاب برای نسل جدید تبیین شود

مدیرکل صدا و سیمای استان البرز گفت: باید موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید تبیین شود تا امید و انگیزه را به جامعه انتقال دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی صادق مقدسی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز در نشست خبری مشترک با هماهنگی تبلیغات اسلامی که به مناسبت دهه فجر در سازمان صدا و سیمای البرز برگزار شد، با بیان این که در مسیر تمدن ایران اسلامی امیدسوزان در تخریب و توطئه برای ایران اسلامی ره به جایی نخواهند برد، گفت: توسعه و پیشرفت علمی کشور علی رغم سیاه نمایی دشمن، موضوعی غیر قابل انکار است.

وی افزود: جهش علمی را باید بیشتر از گذشته برای مردم تبیین و معرفی کنیم، جهشی که کشورمان را در جهان به کشوری برتر در رشته های مختلف تبدیل کرده است.

مقدسی گفت: نوآوری و کشف در علم و علوم شناختی، ظرفیت های جدیدی است که با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب باید به عنوان دکترین نوین مورد توجه قرار بگیرد.

این مقام مسؤول: تلاش برای حضور گسترده و پرشورتر مردم در جشن های انقلاب، بازخوانی آرمان های انقلاب اسلامی، توجه به انقلاب فرا مرزی و فرا مذهبی و الگو سازی انقلاب؛ از مهمترین وظیفه رسانه های جمعی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز البرز  تصریح کرد: جشن‌های دهه فجر با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی برگزار می شود.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای استان البرز هم افزایی و گفت و گوی بین نسلی اهمیت بسیاری در جامعه دارد و تاکید بر این موضوع اولویت است.

مقدسی گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان استان از مهمترین رویکرد های صدا و سیما است و برای تحقق این موضوع تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1005819

مهمترین اخبار ایران و جهان: