نیوز سیتی!
06 دی 1401 - 17:32

دشمن به دنبال ناامیدی مردم برای القای ناکارآمدی است

امام جمعه قشم گفت: جهاد تبیین و روشن ساختن ابعاد مختلف مسائل و بیان دستاوردهای نظام سبب انگیزه در میان مردم می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم ظهر امروز در مراسم گرامیداشت مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: بیان دستاوردهای نظام و انتقال آن به عموم جامعه و روشنگری درباره ماهیت اقدامات دشمن بر علیه ملت ایران می تواند ضمن آگاه ساختن نسل جوان جامعه، سبب تقویت امید و انگیزه شود.

وی با بیان این که تبیین در گام دوم از اهمیت جدی برخوردار است، از وجود امید به آینده در کلام رهبر معظم انقلاب به عنوان قوت قلب همه جریان های انقلابی و دلسوز نظام یاد کرد و عنوان داشت: ترغیب مردم به آینده براساس واقعیت‌ها و توانمندی‌های کشور سبب شده فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه راه برای گام‌های بلند کشور باشد.

امام جمعه قشم خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ناامید ساختن جامعه و کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب است و از این طریق درصدد القای ناکارآمدی در بطن مردم هستند.

حجت الاسلام حاجبی، رقم خوردن کارهای بزرگ به دست نسل جوان و توانمند کشور را نشانه دیگری از امید در جامعه عنوان و آشنا ساختن جامعه با این دستاوردها را بخشی از جهاد تبیین برشمرد و افزود: امید، سوخت و محرک اصلی و پیشران در تمامی کارها در جامعه است.

وی از ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن و نیز تدبیر در امور با هدف اداره بهتر کشور به عنوان دو موضوع مهم در حوزه مدیریت کشور یاد کرد و تصریح داشت: نعمت انقلاب اسلامی یکی از مهمترین ارکان برای موج آفرینی در جامعه است.

امام جمعه قشم تأکید کرد: باید فضای گفت‌وگو را به سمت اثر گذاری در جامعه سوق دهیم.

امام جمعه قشم از شهید سلیمانی به عنوان نیرویی ذوب در ولایت و انسانی پاک و جانباخته اعتلای ایران اسلامی و محوری برای وحدت و انسجام در جامعه یاد کرد و گفت: او در سخت ترین شرایط، تمام وجود خود را وقف امنیت و اقتدار ایران کرد و در این راه به آرزوی خویش نیز دست یافت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 938663

مهمترین اخبار ایران و جهان: