نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 03:21

شوراهای امر‌ به معروف و نهی از منکر در کانون‌های مساجد لرستان راه‌اندازی می‌شود

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ابراهیم بهروج در جلسه کمیته مساجد استان لرستان با اشاره به اهمیت هم افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی، گفت: همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی جهت احیای کارکردهای مسجد محور ضروری است.

معاون فرهنگی، علمی و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: مسجد سنگر مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان در حوزه مساجد، افزود: ایجاد شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

بهروج ادامه داد: تشکیل شوارهای امر به معروف و نهی از منکر در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌تواند نقش مهمی در رونق فعالیت‌های فرهنگی مسجد محور و جلوگیری از بی‌تفاوتی در جامعه داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب و بصیرت افزایی در مساجد، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر جهت اجرای طرح ١٠ شب ١٠ کمیته مساجد دهه فجر با رویکرد بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و تبیین طرح جامع عفاف و حجاب آمادگی دارد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1014163

مهمترین اخبار ایران و جهان: