نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 10:54

روحیه دینی و اعتقادات مردم رمز پیروزی و تداوم انقلاب بوده است

بوشهر- امام جمعه دیرگفت: روحیه دینی و اعتقادات مردم رمز پیروزی و تداوم انقلاب بوده است و تا زمانی که اینگونه باشد خطری ما را تهدید نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر با تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: خداوند با تولد این بانوی بزرگوار نسل پیامبر را تا قیامت جاودانه کرد و امروز هم فرزندان فاطمه (س) از ایران تا یمن در جهان نورافشانی می‌کنند.

امام جمعه دیر با بیان اینکه زنان از حضرت زهرا (س) درس گرفته و الگوی خود قرار دهند، افزود: انقلاب اسلامی شخصیت زن را احیا کرد و از آن طرف هم باید از بانوان که در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و عرصه‌های دیگر نقش آفرینی کردند، قدردانی شود.

حسینی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم جهاد تببین، عنوان کرد: باید بخشی از دختران و زنان که تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار گرفته‌اند را به راه درست برگردانیم.

وی گفت: دشمن به دنبال به فراموشی سپردن ایام الله است و ما باید ایام الله مانند دهه فجر را زنده نگه داریم.

امام جمعه دیر یادآور شد: در موقعیتی که دشمن ستون خیمه انقلاب یعنی ولایت را مورد هدف قرار داده است ما نسبت به تشخیص به موقع، خطرپذیری و اقدام به هنگام اهتمام جدی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که امام راحل و بعد از ایشان امام خامنه ای با تدابیر و رهنمودهای خود نظام اسلامی را از بحران‌ها نجات داده‌اند، بنابراین تمام هجمه‌هایش به سمت ولایت است.

حسینی با بیان اینکه دشمن هنوز عمق اعتقادات مردم را ندانسته است، ابراز کرد: روحیه دینی و اعتقادات مردم رمز پیروزی و تداوم انقلاب بوده است و تا زمانی که اینگونه باشد خطری ما را تهدید نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر را پرمحتواتر از سال‌های قبل برگزار کنیم و زنده نگه داریم، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب، باید به خوبی از آن بهره برداری شود.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر در افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها خلاصه نشود کار اصلی باید محتوایی و تبیینی باشد و نسبت به گذشته طاغوت و دستاوردهای انقلاب روشنگری شود.

حسینی عنوان کرد: ما ضمن اعتراف مشکلات فعلی نباید از بازگو کردن دستاوردهای انقلاب دریغ کنیم و برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن هم برنامه ریزی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 977719

مهمترین اخبار ایران و جهان: