نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 15:07

تهمت‌پراکنی و دروغ‌پردازی علیه نظام در اغتشاشات اخیر به حد اعلای خود رسید

استاد دانشگاه‌های کردستان گفت: در اغتشاشات اخیر در کشور، شایعه‌پراکنی، تهمت‌پراکنی و دروغ‌پردازی علیه نظام به حد اعلای خود رسید و فضای امن اخلاقی کشور را به خطر انداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، محرم وزیری ظهر امروز در همایش هفته بصیرت و دهه مقاومت در سازمان صنعت معدن کردستان در سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه سلامت، نقش مردم را در خلق حماسه ۹ دی بی‌بدیل توصیف کرد و گفت: مردم مومن، انقلابی و بابصیرت ایران توطئه استعمار و پیاده نظام را در نهم دی سال ۸۸ خنثی کردند.

وی با بیان اینکه مردم ستون حرکت و روبه جلو انقلاب هستند تصریح کرد: خواص موظفند دستاوردها و پیشرفت‌های نظام را تبیین کنند.

این استاد دانشگاه با اشاره به غائله سال ۸۸ افزود: امروز نیز دشمنان نظام جمهوری اسلامی در راستای ضربه زدن به نظام و تجزیه کشور با بهره گیری از مزدوران منطقه‌ای درصدد ضربه به ایران مقتدر هستند.

وی با اشاره به اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در کشور گفت: در این اغتشاشات شایعه‌پراکنی، تهمت‌پراکنی و دروغ‌پردازی علیه نظام به حد اعلای خود رسید و فضای امن اخلاقی کشور را به خطر انداخت.

وزیری با اشاره به تهدیدات دشمنان نظام در این برهه حساس، دشمن‌شناسی را از اولویت‌های مهم دانست.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌های ظالمانه غرب نتوانست این ملت را به زانو درآورد، یادآورشد: این کشور در سایه امنیت می‌تواند به پیشرفت همه جانبه در عرصه‌های مختلف دست یابد.

استاد دانشگاه‌های کردستان حفظ حرمت مردم و خدمات‌رسانی به مردم را دغدغه امامین انقلاب دانست و گفت: حفظ حرمت مردم پایه و اساس مردم‌سالاری دینی است.

وزیری امنیت را موتور پیشران و پیشرفت توسعه کشور دانست و گفت: امروز در سایه منویات مقام معظم رهبری برکات مردم‌سالاری دینی در کشور نمایان است.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد جمعیت کشور متعلق به دوران انقلاب هستند، معرفی دستاوردها، پیشرفت های انقلاب به نسل امروز را ضروری برشمرد.

وی پیشرفت‌های کشور را در عرصه‌های مختلف، آموزشی، علمی، سیاسی، اجتماعی و پزشکی را با دوران پیش از انقلاب غیرقابل مقایسه دانست و اظهار کرد: امروز ایران در زمینه تولید مقالات علمی جزو ۱۷ کشور برتر جهان است و در حوزه نانو توانسته به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابد.

وی افزود: امروز بانوان حضور فعالی در عرصه‌های مختلف اجتماعی دارند و ۳۵ درصد اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کردستان را بانوان تشکیل داده اند.

وزیری با اشاره به اینکه برکات نظام متاثر از تفکر مردم‌داری و مردم‌باوری مردم‌سالاری دینی است تاکید کرد: در این راستا مسوولان و مدیران و همه آحاد جامعه باید هوشیار باشند و در همه پیچ و خم‌های انقلاب وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب نشان دهند.

بصیرت‌افزایی بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز در این همایش بصیرت‌افزایی را بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: در این راستا صنعت و معدن کردستان در راستای ترویج و گسترش فرهنگ بصیرت‌افزایی در میان اصناف استان ویژه برنامه‌های خاصی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/2330/85

منبع: فارس
شناسه خبر: 940663

مهمترین اخبار ایران و جهان: