نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 21:50

دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال کم رنگ جلوه دادن انتخابات است

رشت- رئیس شورای وحدت استان گیلان گفت: دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال کم رنگ جلوه دادن انتخابات پیشرو است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد لاکانی با بیان اینکه بازنگری در قانون انتخابات و الزام پیش ثبت نام متقاضیان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصت خوبی برای شورای نگهبان است، اظهار کرد: با پیش ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس دوازدهم، شورای نگهبان فرصت بیشتری دارد تا دقیق‌تر صلاحیت افراد را بررسی کند.

رئیس شورای وحدت استان گیلان افزود: بررسی شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‌ها متقاضیان سبب می‌شود تا مردم بهتر بتوانند از بین داوطلبان، فرد اصلح را برای نمایندگی در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ انتخاب کنند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات ۱۴۰۲ و مشارکت مردم تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در هیچ دوره‌ای بحث انتخابات را زودتر از زمان موعد مطرح نکرده بود، اما در این دوره با توجه به اهمیت انتخابات و مشارکت سیاسی مردم، موضوع انتخابات را زودتر گوشزد کردند.

رئیس شورای وحدت استان گیلان حضور پررنگ مردم در انتخابات مجلس را رفراندومی برای نظام دانست و افزود: مشارکت گسترده مردم در این رویداد سیاسی، مصونیت بیشتری برای جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام لاکانی با اشاره به فرافکنی‌های دشمنان اضافه کرد: امروز در جنگ ترکیبی، برخی‌ها در تلاشند تا با کاشت بذر ناامیدی در جامعه، حضور مردم در انتخابات پیش رو را کمرنگ و کم‌جان نشان دهند، اما همه احزاب سیاسی در گیلان با تمام توان تلاش می‌کنند تا با تبیین واقعیت‌ها در جامعه، بازار انتخابات اسفند ۱۴۰۲ گرم‌تر از ادوار گذشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479363

مهمترین اخبار ایران و جهان: