نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 16:57

مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت تبریز احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی از احداث مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت با امضای تفاهم نامه بین سازمان حمل و نقل ریلی با سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلانشهر تبریز با هزینه کرد ۲۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب وحیدکیا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجتمع تجاری و خدماتی میدان ساعت با امضای تفاهم نامه بین سازمان حمل و نقل ریلی با سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلانشهر تبریز با هزینه کرد ۲۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی با اشاره به تصمیم شورای عالی سرمایه گذاری مبنی بر استفاده مفید از فضای موجود در ایستگاه میدان ساعت تصریح کرد: هدف دو مجموعه درون سازمانی معطوف به احداث یک بنای ماندگار در راستای معماری خاص شهری و لحاظ قدمت تاریخی میدان ساعت است.

وحیدکیا با اشاره به اینکه تنها به دنبال جذب منابع و بهره برداری های مالی نیستیم، تصریح کرد: تمرکز شهرداری تبریز بر روی احداث چنین بنای ماندگار برای شهر تبریز است.

وی افزود: آغاز این پروژه، طلیعه ای است برای اجرایی کردن بناهای ماندگار با رویکرد معماری خاص ایرانی و بومی که در آینده در سایر ایستگاه‌های خط یک و دو عملیاتی می‌شود.

حسین منیری فر، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز نیز با اشاره به استفاده از پتانسیل سازمانی داخل مجموعه شهرداری بیان کرد: تبادل تفاهم نامه مشارکتی احداث مجتمع تجاری، خدماتی میدان ساعت یکی از رویدادهای بی‌نظیر در داخل مجموعه شهرداری است که سازمان عمران، رسالت اجرای سازه و تحویل فضاهای تجاری، فرهنگی را عهده دار است.

امضای این تفاهم نامه و اجرای آن با هزینه کرد بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان، بستری را فراهم آورد تا دو مجموعه از این رویداد استقبال کنند و هر دو سازمان با وحدت درون سازمانی بتوانند موجبات رضایت شهروندان را فراهم آورند.

پایان پیام/60034

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466619

مهمترین اخبار ایران و جهان: