نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 12:38

سپاهان به الاتحاد رسید؛ بنزما به نصف‌جهان

قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و تیم سپاهان ایران حریفان خود را شناخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قرعه‌کشی بیست و یکمین دوره مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در مالزی برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

بر این اساس تیم فولاد مبارکه سپاهان ایران در گروه سوم مسابقات با تیم‌های الاتحاد عربستان، نیروی هوایی عراق و آلمالیق ازبکستان به رقابت خواهد پرداخت.

شاگردان ژوزه مورایس در دیدار نخست مهمان نیروی زمینی عراق هستند، در هفته دوم از الاتحاد عربستان پذیرایی خواهند کرد؛ آلمالیق ازبکستان سومین حریف طلایی‌پوشان خواهد بود که این دیدار در ازبکستان برگزار می‌شود.

در دور برگشت سپاهان ابتدا در اصفهان به مصاف نماینده ازبکستان می‌رود، سپس میزبان نیروی هوایی عراق خواهد بود و در آخرین دیدار مرحله گروهی در عربستان با الاتحاد رو‌به‌رو خواهد شد.

حضور کریم بنزما، مهاجم فرانسوی و سابق رئال مادرید در تیم الاتحاد عربستان از نکات جالب تقابل زردپوشان ایران و عربستان خواهد بود.

دیدار‌های مرحله گروهی از ۲۷ شهریور آغاز خواهد شد و تا ۲۱ آذر ادامه خواهد داشت.

مرحله یک هشتم نهایی در تاریخ ۲۳ و ۲۴ بهمن و بازی های برگشت در تاریخ ۳۰ بهمن و اول اسفند انجام خواهد شد؛ دیدارهای رفت و برگشت فینال نیز در تاریخ ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، رقابت‌های فصل جاری که با حضور ۴۰ تیم(۲۰ تیم از شرق و ۲۰ تیم از غرب آسیا) در ۱۰ گروه برگزار می‌‌شود، آخرین دوره برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با فرمت فعلی است و در سال‌های آینده شاهد برگزاری مسابقات آسیایی در سطوح مختلف خواهیم بود.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466063

مهمترین اخبار ایران و جهان: