نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 17:50

انجام کار تشریفات گمرکی ۱۴۰۰ کامیون حامل مواکب در بازگشت به کشور

مدیرکل گمرکات ایلام گفت: تاکنون حدود کار تشریفات گمرکی ۱۴۰۰ کامیون حامل مواکب که به کشور برگشته اند، انجام شده است.

روح الله غلامی مدیر گمرکات استان ایلام، عصر سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  فارس در ایلام گفت: اداره کل گمرگات استان ایلام همپای تمام سازمان‌ها و اداراتی که در مرز بین المللی مهران جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین‌حسینی مستقر هستند، کار اعزام مواکب و خدمات رسانی به زوار را انجام خواهد داد.
  
وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات این اداره کل در اربعین سال جاری انجام تشریفات گمرکی ۳ هزار و ۳۱٠ کامیون حامل موکب بوده است.

مدیرکل گمرکات استان ایلام ادامه داد: تاکنون کار تشریفات گمرکی تعداد هزار و ۴٠٠ کامیون حامل مواکب که به کشور برگشته، از طریق اداره کل گمرکات استان ایلام انجام شده است.
 
غلامی خاطر نشان کرد: همچنین کارهای تشریفات گمرکی بیش از ۶۰۰ دستگاه وسائط نقلیه خدمات رسان اعم از آمبولانس، اتوبوس شرکت واحد توسط این اداره کل انجام شده است. 

این مقام مسئول گفت: در بخش مسافری نیز با ۹ دستگاه ارکستری چمدانی و پالتی جهت تسریع در امر خدمات رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و کالای همراه مسافر، کار خروج و ورود زائران عزیز را به صورت ۲۴ ساعته و مداوم انجام داده ایم.

مدیر کل گمرکات استان تصریح کرد: تا پایان مراسم بزرگ معنوی اربعین حسینی همپای سایر سازمان های خدمات رسان دولت خدمتگذار در خدمت زائران گرامی خواهیم بود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، کارمندان گمرک در سه شیفت و به صورت ۲۴ ساعته هم زمان فعالیت تجاری هم در ایام اربعین مشغول به کار هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1487019

مهمترین اخبار ایران و جهان: