نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 12:19

استقرار نانوایی سیار ارتش با ظرفیت پخت ۳۰ هزار قرص نان در مهران

نماینده موکب نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: یک نانوایی صنعتی سیار با ظرفیت پخت ۳۰ هزار قرص نان در موکب ارتش واقع در مرز مهران مستقر شده است‌.

مجید صادق نماینده موکب نیروی پدافند هوایی ارتش، ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: روزانه در مجموع ۳ هزار پرس و در هر وعده غذایی و میان وعده یک هزار پرس مواد خوراکی تهیه و توزیع می شود.

وی افزود: در پایانه برکت هم یک ایستگاه صلواتی و اتاق سرد با ظرفیت ۱۴ نفر برای افراد گرمازده دایر و یک دستگاه آمبولانس جهت انتقال زائران بدحال به بیمارستان صحرایی مستقر است و در گیت های نقطه صفر مرزی هم ارتش با توجه به مسائل امنیتی مجاز به استقرار یک موکب صلواتی سیار شده است. 

نماینده موکب نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد: یک جایگاه سوخت سیار ۲۰ هزار لیتری شامل ۱۰ هزار لیتر بنزین و ۱۰ هزار لیتر گازوییل در موکب ارتش استقرار دارد که این جایگاه سوخت رسان، بنزین و گازوییل مورد نیاز خودروهای ارتش و وسایل نقلیه اداری، نظامی و خدماتی دیگر موکب ها را هم تامین می کند. 

صادق افزود: یک نانوایی صنعتی سیار با ظرفیت پخت ۳۰ هزار قرص نان در موکب ارتش واقع در مرز مهران مستقر و طبق انعقاد یک تفاهم نامه بین ارتش و بسیج دانشگاه شریف فعال است. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، هر ساله ارتش در فرودگاه ایلام یک درمانگاه صحرایی و موکب دایر می کرد که امسال به علت فعالیت مرز تمرچین در پیرانشهر این درمانگاه به مرز نوپای تمرچین منتقل شد و ارتش در فرودگاه ایلام فعالیتی ندارد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1487919

مهمترین اخبار ایران و جهان: