نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 16:43

ورود جدی آموزش و پرورش برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در مدارس

یاسوج_ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشگیری از مصرف احتمالی مواد مخدر در مدارس ورود جدی آموزش و پرورش استان را طلب می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد هاشمی مهر ظهر چهارشنبه در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: با توجه به نزدیکی به فصل بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش کنترل‌های لازم را با شروع سال تحصیلی جدید در پیشگیری از مصرف مواد مخدر و توسعه اقدامات فرهنگی و آگاهی بخش انجام دهد.

وی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه با محوریت اقدامات فرهنگی مورد تاکید است، تصریح کرد: باید دستگاه‌های متولی در این محور پای کار بوده و همکاری مطلوبی را اجرایی کنند.

هاشمی مهر از اجرای طرح یاریگران زندگی در روستاها خبر داد و بیان کرد: رویکرد پیشگیری و مقابله باید محور کار دستگاه‌های اجرایی در روستاها شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بر مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و اقدامات مقابله‌ای تاکید کرد و گفت: در کنار فعالیت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مبارزه با ورود، تولید، عرضه و خرید و فروش مواد مخدر، جلب مشارکت مردمی نیز باید برای پیشگیری از این بلای خانمان سوز اجرایی شود.

وی خواستار رشد اقدامات فرهنگی و بستر سازی نشاط بخشی، جشن‌ها، مسابقات ورزشی _ فرهنگی در سطح جامعه با رویکرد مقابله با آسیب‌های اجتماعی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1464219

مهمترین اخبار ایران و جهان: