نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 16:55

گلباران افغانستان توسط تیم ملی هاکی چمنی ایران

 چهارمین پیروزی پیاپی هاکی بازان چمنی آقایان در قهرمانی آسیا با گلباران افغانستان رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی ، تیم ملی هاکی۵ چمنی آقایان کشورمان در چهارمین و آخرین دیدار گروهی خود در مسابقات قهرمانی آسیا که در شهر صلاله عمان برگزار می شود، با ۱۲ گل تیم افغانستان را گلباران کرد تا ضمن کسب چهارمین پیروزی پیاپی ، قدرتمندانه بعنوان صدرنشین گروه به مرحله بعدی صعود کند.

گل های تیم ملی کشورمان را ذبیح الله راه چمنی ۴گل ، نوید طاهری ، مهدی شاهرخی، محمدرضا سعادت و محمدعلی صالحی پور هرکدام ۲ گل به ثمر رساندند. ذبیح الله راه چمنی نیز به عنوان بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

از نکات جالب حضور طیب اکرم رییس فدراسیون جهانی هاکی در جمع تیم ملی هاکی کشورمان بود که ضمن تبریک بابت نتایج درخشان تیم ملی کشورمان ، از دکتر قدیمی ریاست فدراسیون و بازیکنان و کادر فنی تشکر کرد.

تیم ملی هاکی۵ چمنی کشورمان فردا ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در مرحله حذفی به مصاف تیم قدرتمند ژاپن که رنکینگ ۱۹ جهان را در اختیار دارد خواهد رفت تا در صورت پیروزی ضمن تاریخ سازی بعد از ۵۱ سال، ساعت ۱۹:۳۰ فردا به مصاف مالزی دارنده رنکینگ ۱۰ جهان و دوم آسیا جهت حضور در جمع ۴ تیم برتر مسابقات و کسب جواز حضور در جام جهانی برود.

مسابقات هاکی۵ چمنی قهرمانی آسیا در بخش مردان تا ۱۱ شهریور در صلاله عمان ادامه دارد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479019

مهمترین اخبار ایران و جهان: