نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 18:01

دستبند پلیس بر دستان شکارچیان غیر مجاز در بردسکن

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از شناسایی و دستگیری ۴ شکارچی و کشف یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز به همراه دو لاشه بز کوهی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، سرهنگ محمود مختاری اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بردسکن در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت چند شکارچی به صورت غیر مجاز در ارتفاعات شمال شرقی این شهرستان ،پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با همکاری ماموران اداره حفاظت از محیط زیست به محل مورد نظر اعزام و شکارچیان را حین برگشت از ارتفاعات با یکدستگاه سواری ال نود مشاهده و به آنان دستور ایست دادند .

سرهنگ مختاری افزود: ماموران انتظامی در این عملیات ضمن دستگیری چهار متهم ،در بازرسی از خودروی شکارچیان، یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، یک دستگاه گنج یاب و دو لاشه بز کوهی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی، از برخورد قاطع پلیس در مواجهه با شکارچیان غیرمجاز خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در این زمینه مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

پایان پیام/70050

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501663

مهمترین اخبار ایران و جهان: