نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 10:10

ارسال تجهیزات تشخیصی و درمانی برای زائرین اربعین حسینی

مدیر روابط عمومی هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای زائرین اباعبدالله حسین (ع) از ارسال تجهیزات تشخیصی و درمانی برای مرز‌های خروجی زائرین خبرداد.

پوینده کریم پور مدیر روابط عمومی هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در خصوص جزئیات ارسال تجهیزات و ملزومات پزشکی برای استان‌های مرزی ایران و عراق گفت: با هماهنگی‌های معاونت درمان وزارت بهداشت، همکاران ما در هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران تجهیزات مورد نیاز را برای زائران حضرت اباعبدالله (ع) در مرز‌ها و مراکز درمانی در مهران ایلام، اهواز، خسروی کرمانشاه، تمرچین ارومیه و... تأمین و ارسال کرده‌اند.

وی گفت: درمانگاه صحرایی اهواز، چزابه اهواز و طریق القدس بستان اهواز نیز از جمله مراکزی هستند که جهت خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله حسین توسط هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی تجهیز شده‌اند و برای بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و صحرایی تجهیزاتی شامل رادیولوژی، انواع ونتیلاتور و تخت‌های بیمارستانی مورد نیاز، ویلچر، اندوسکوپ، ‌مانیتور، الکتروکاردیوگراف، الکتروشوک، پمپ سرم و سرنگ و... تأمین و ارسال شده است.

پوینده افزود: الکتروشوک، ‌مانیتورینگ قلبی و الکتروکاردیوگراف( نوار قلبی) و... از جمله تجهیزاتی هستند که برای خدمت‌رسانی به همه زائرین بخصوص افراد مسن و دارای زمینه بیماری‌های قلبی که ممکن است در مسیر پیاده روی دچار مشکلات قلبی شوند بسیار مفید و مؤثر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1476619

مهمترین اخبار ایران و جهان: