نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 12:26

بازگشت 20 درصد واحدهای راکد کردستان به چرخه تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: با تلاش های صورت گرفته 20 درصد از واحدهای راکد استان با حمایت مالی و پرداخت تسهیلات به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی نوری صبح امروزدر بازدید از کارگاه تولید صنایع دستی واقع در شهرک صنعتی شماره یک سنندج که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، اظهار کرد: پیگیر مسائل مربوط به تولید و اشتغال در استان هستیم و معتقدیم وضعیت تولید در واحدهای تولیدی استان باید بهبود پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی برای احیای واحدهای راکد در استان انجام شده و به زودی جشن احیای واحدهای راکد با حضور مسوولان ارشد کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

نوری افزود: با تلاش‌های صورت گرفته 20 درصد از واحدهای راکد استان با حمایت مالی و پرداخت تسهیلات به چرخه تولید بازگشتند و روند احیای واحدهای راکد و نیمه‌فعال در استان با سرعت خوبی ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با بیان اینکه یک هزار و 500 میلیارد ریال برای حمایت از واحدهای تولیدی استان مصوب شده است، گفت: یک هزار میلیارد ریال از این میزان تسهیلات بانکی و 500 میلیارد ریال هم به صورت کمک بلاعوض دولتی برای کمک به واحدهای تولیدی در استان اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1476963

مهمترین اخبار ایران و جهان: