نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 22:59

۲۶۵ طرح در شهرستان شازند به بهره برداری رسید

شازند- استاندار مرکزی گفت: بهره‌برداری از ۲۶۵ طرح همزمان با ششمین روز هفته دولت در شهرستان شازند آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه عصر سه شنبه در آئین بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان شازند اظهار داشت: بهره‌برداری از ۲۶۵ طرح همزمان با ششمین روز هفته دولت در شهرستان شازند آغاز شد.

استاندار مرکزی افزود: یک و ۹۷ صدم میلیون یورو منابع ارزی و ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال منابع مالی برای بهره برداری از این طرح‌ها هزینه شده‌است.

وی ادامه داد: ۲۶۲ طرح از مجموع این طرح‌ها عمرانی و سه طرح در حوزه اقتصادی به بهره برداری رسیده است.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: بهره برداری از این طرح‌ها برای بیش از ۵۳۰ نفر اشتغال در شهرستان شازند ایجاد شده‌است.

مخلص الائمه افزود: یکی از طرح‌ها مهم شهرستان شازند پل آستانه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: طرح‌های مختلفی از جمله حوزه سلامت، چهارمین اتوبوس اورژانس استان مرکزی در هفته دولت به بهره برداری رسید و با بهره برداری از این اتوبوس ظرفیت قابل توجهی به ظرفیت اورژانس استان افزوده‌شد.

۲۶۵ طرح در شهرستان شازند به بهره برداری رسید

استاندار مرکزی گفت: طرح‌ها در حوزه اشتغال و آبادانی شهری و روستایی با همت شوراهای شهر و روستا، شهرداری‌ها و حمایت دولت در شهرستان شازند به بهره برداری رسید و با بهره برداری از این طرح‌ها به برخی از مطالبات مردم که سال‌ها باقی مانده‌است اتمام یافت.

مخلص الائمه اظهار کرد: استان مرکزی جاده پر تردد زائران اربعین بوده و از چند مسیر زائران ابا عبدالله الحسین (ع) وارد استان می‌شوند و استان در موکب داری و ارائه خدمت به زائران فعال‌است.

وی ادامه داد: موکب داران استان مرکزی ۸۶ موکب شامل ۵۵ موکب در خاک عراق و ۳۱ موکب در استان توسط موکب داران این استان اداره می‌شود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از موکب‌های منحصر به فرد استان که در کنار شهر توره و شهرستان شازند قرار گرفته موکب سلامت است و در این موکب خدمات کامل پزشکی و اورژانس، دندانپزشکی و ارائه دارو به صورت رایگان به زائران ارائه می‌شود.

مخلص الائمه موفقیت دولت در عرصه سیاست خارجی را مرهون همراهی مردم دانست و گفت: با وحدت، همدلی و تعاملی بیش از پیش باید به مردم خدمت رسانی و در جهت افزایش رضایتمندی گام برداشته شود.

وی افزود: حضور مردم در کنار دولت رشد و پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف را به همراه داشته و هیچ دولتی بدون همراهی مردم نمی‌تواند به موفقت دست یاد.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: دولت اکنون در حوزه سیاست خارجی و اقتصاد بین‌الملل موفقیت‌هایی را به دست آورده که این موفقیت ه مرهون همکاری و همراهی مردم با دولت است‌.

۲۶۵ طرح در شهرستان شازند به بهره برداری رسید

با حضور استاندار مرکزی طرح بلوار پیامبر اعظم (ص) شهر آستانه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مجتمع تجاری تفریحی و نمازخانه ورودی شهر شازند نیز در سفر این سفر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال شامل ۵۰ میلیارد ریال هزینه زمین و ۵۰ میلیارد ریال منابع مالی برای ساخت این طرح بهره برداری رسید.

بهره برداری از آشیانه اتوبوس آمبولانس پایگاه اورژانس شهر توره در زمینی به مساحت ۲۵۵ متر مربع و زیر بنای ۱۰۵ متر مربع با حضور استاندار مرکزی آغاز شد.

۲۶۵ طرح در شهرستان شازند به بهره برداری رسید

اتوبوس آمبولانس شهر توره با هشت تخت بستری، ۱۰ کپسول اکسیژن، ۲ دستگاه اکسیژن ساز ۲ عدد کولر نیز به بهره برداری رسید.

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی شهدای فر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال و مساحت زمین یک هزار و ۲۵۰ متر مربع با حضور استاندار مرکزی آغاز شد.

بازارچه شهر مهاجران نیز همزمان با ششمین روز هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال با حضور استاندار مرکزی به بهره برداری رسید.

۲۶۵ طرح در شهرستان شازند به بهره برداری رسید

عملیات اجرایی بازارچه مرحله سوم شهر مهاجران و سرزمین غذای این شهر در این سفر آغاز شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476019

مهمترین اخبار ایران و جهان: