نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 12:31

تامین ۴ میلیون مترمکعب آب آشامیدنی برای شهرک‌های صنعتی شهرکرد

شهرکرد_مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: قرارداد تأمین ۴ میلیون مترمکعب آب آشامیدنی برای شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو شهرکرد منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید غفاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب موجود در این استان به متقاضیان ۲۴ شهرک و نواحی اختصاصی زمین تعلق می‌گیرد.

وی از انعقاد ۳ هزار و ۳۰۰ فقره قرارداد با متقاضیان واجد شرایط سرمایه‌گذاری از ابتدای تشکیل و فعالیت شرکت شهرک‌های صنعتی در این استان خبر داد و تصریح کرد: قرارداد تأمین ۴ میلیون مترمکعب آب آشامیدنی برای شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو شهرکرد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این مدت برق پایدار نواحی صنعتی اردل، بادام سامان، یانچشمه بن و وحدت کیار تأمین شد.

غفاری از افزایش ۱۳ هکتاری به فضای سبز مجاورت واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری خبر داد و عنوان داشت: طی دو سال گذشته ۵۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز و ۱۴ کیلومتر شبکه روشنایی معابر در شهرک‌ها و نواحی استان انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۲۴۱ دوره آموزشی ویژه واحدهای صنعتی با حضور ۶ هزار نفر در دو سال گذشته خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱ پایان‌نامه دکتری و کارشناسی‌ارشد مورد حمایت این شرکت قرار گرفته و زمینه رفع مشکلات ۱۲ واحد صنعتی فراهم شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476819

مهمترین اخبار ایران و جهان: