نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 16:55

ثبت نام ۸۹ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید در رباط کریم

رباط کریم- مدیر آموزش و پرورش رباط کریم از ثبت نام ۸۹ هزار دانش آموز در این شهرستان خبر داد و گفت: در این شهرستان با کمبود ۲۰ درصدی معلم روبرو هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حسینی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید در رباط کریم اظهار داشت: تا کنون ۸۹ هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در سال تحصیلی جدید رباط کریم با رشد دانش آموزی پنج درصد همراه است گفت: ۳۷ هزار دانش آموز در پرند ثبت نام کرده اند.

حسینی افزود: ۵۲ هزار دانش آموز در مدارس رباط کریم، نصیر شهر و ۲۴ روستای تابعه آن از ابتدای مهر، در کلاس درس حضور می‌یابند.

مدیر آموزش و پرورش رباط کریم با اشاره به اینکه رباط کریم نسبت به شهرهای اطراف خود ۲۰ درصد معلم کمتر دارد، عنوان داشت: با وجود داشتن ۳۷۰۰ نفر معلم در سطح شهرستان، باز ه م با کمبود معلم روبرو هستیم که افزایش رشد دانش آموزان در منطقه یکی از دلایل آن است.

وی بیان داشت: در مدارس فنی حرفه‌ای موفق شده ایم امسال چند رشته کاربردی مانند تعمیرات موبایل، گرافیک، تأسیسات مکانیکی و پرورش گل‌های زینتی نیز اضافه کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490119

مهمترین اخبار ایران و جهان: