نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 14:59

سرقت از باغات پسته ریشه‌کن شود

امام جمعه رفسنجان از اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با سارقان پسته قدردانی کرد و گفت: این سرقت‌ها باید ریشه‌کن شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ۱۷ شهریور ۵۷ را زمینه‌ساز نابودی رژیم شاهنشاهی دانست و اظهار داشت: با ظلم و تعدی، تجاوز و خونریزی حکومت‌ها باقی نمی‌مانند. امروز شاهد هستیم  منافقان با آن همه ترورها و جنایاتی که انجام دادند، آواره و دربه‌در دنیا هستند که این نتیجه ظلم و ستم است.

عسکری با اشاره به مطالبات مردمی در خصوص مس اظهار داشت: ضروری است ما در کنار معدن صنعت هم داشته باشیم و تنها مس را تولید نکنیم و به کشورهای دیگر صادر کنیم، بلکه باید از خام‌فروشی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: مس قابلیت تبدیل به فرآورده‌های زیادی دارد. در زمینه توسعه صنایع پایین‌دستی مس همه باید پای کار باشد و قرار است در منطقه ویژه اقتصادی  اقداماتی انجام شود و اشتغالزایی صورت گیرد.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات فراجا در خصوص کنترل و دستگیری سارقان پسته قدردانی کرد و گفت: اگرچه این سرقت‌ها ریشه‌کن نشده اما کمتر شده است.

خداحافظی امام جمعه ریگان با مردم شهرستان

 حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان نیز اظهار داشت: راهپیمایی عظیم اربعین تقویت اسلام ناب محمدی است.

 او بیان داشت: اربعین امسال تعالی گفتمان شیعی بود و گفتمان شیعه در سایه انقلاب اسلامی الگوی مردم سالاری دینی را ارائه کرد.

 رضا زاده افزود: رسانه‌های معاند شکوه اربعین را سانسور کردند، اما شیعیان جهان فریاد لبیک یا حسین(ع) را سر دادند.

 امام جمعه ریگان در ادامه از مردم مومن انقلابی و نجیب ریگان به جهت شرکت باشکوه در نماز جمعه قدردانی کرد و پس از سه سال حضور در سنگر نماز جمعه ریگان از مردم و مسؤولان این شهرستان خداحافظی کرد.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1490019

مهمترین اخبار ایران و جهان: