نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 14:12

پلیس سارق طلافروشی را در گشت زنی های هدفمند شناسایی کرد

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد میان سالی که ۵ میلیارد ریال از یک طلافروشی سرقت کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد گودرزی گفت: مرد میان‌سالی جهت خرید طلا به یکی از طلافروشی‌های شهرک قدس مراجعه و از حواس‌پرتی فروشنده سوءاستفاده و از روی میز کار طلافروش مقداری طلا را به سرقت می‌برد.

وی افزود: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از طلافروشی، دستگیری سارق در دستورکار مأموران مأموران کلانتری شهرک قدس پلیس پیشگیری قرار گرفت و اقدامات فنی و پلیسی جهت دستگیری سارق آغاز شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه در تحقیقات میدانی مشخصات ظاهری متهم به دست آمد، بیان داشت: بلافاصله گشت زنی‌های هدفمند افزایش تا اینکه مأموران موفق به شناسایی سارق در محدوده طلافروشی در حالی که به صورت پیاده در حال تردد بود، شدند.

وی بیان داشت: با هوشیاری مأموران انتظامی سارق در یک عملیات پلیسی پس از مدتی تعقیب و گریز دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این فرد ۵ میلیارد ریال طلای به سرقت رفته از طلافروشی کشف شد و متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به سرقت از طلافروشی اعتراف کرد.

سردار گودرزی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد خاطرنشان کرد: کشف جزئیات سرقت‌های ارتکابی در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469463

مهمترین اخبار ایران و جهان: