نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 23:08

تشکیل تیم کارشناسی تسریع در واگذاری مجتمع۱۱۰۰ واحدی سبحان قرچک

قرچک- تیم کارشناسی مبنی بر تعیین تکلیف مجتمع ۱۱۰۰ واحدی سبحان قرچک تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر تعیین تکلیف مجتمع ۱۱۰۰ واحدی سبحان، حسینی مدیرعامل بانک مسکن به همراه جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان، فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک، خرمی‌شریف شهردار و سایر مسئولین ذی‌ربط از این پروژه مسکونی بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این مجتمع را بررسی کردند.

فرماندار قرچک با اشاره به پیگیری‌های مکرر و نامه‌نگاری‌های پرشمار فرمانداری در خصوص تسریع روند واگذاری واحدهای مسکونی سبحان گفت: ریاست محترم جمهور در جلسه رفع مشکلات خاص تولیدکنندگان این موضوع را طرح و دستور فوری برای تعیین تکلیف این پروژه را صادر کردند.

علیرضا فاتحی نژاد افزود: پس از این بازدید میدانی مقرر شد تیم کارشناسی هفت نفره متشکل از نمایندگان بانک مسکن، وزارت راه و شهرسازی، فرمانداری و شهرداری به بررسی مشکلات پروژه از جمله استحکام و ایمنی سازه‌ها و انجام اقدامات لازم در راستای تسریع در بهره برداری و واگذاری واحدهای پروژه سبحان بپردازند.

این پروژه‌ی مسکونی از سال ۱۳۸۲ کلید خورد و روند تکمیل آن تا سال ۱۳۹۳ ادامه پیدا کرد و در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۱، آیت الله رئیسی پس از بازدید از این پروژه دستور واگذاری واحدهای این پروژه در طول یک ماه را صادر کرد.

برخی مسائل مربوط به استحکام و ایمنی بنا و موارد حقوقی از جمله تأمین نشدن سرانه‌های مورد نیاز، عدم اخذ پایان کار از شهرداری، بلاتکلیف ماندن وضعیت بدهی‌های مؤسسه، منجر به این شده که تاکنون حتی یک واحد از این مجتمع مسکونی واگذار نشود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470363

مهمترین اخبار ایران و جهان: