نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 08:43

آماده‌سازی ۳۴ گیت ورودی و خروجی در مرز چذابه

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۳۴ گیت ورودی و خروجی در مرز چذابه آماده ارائه خدمات به زائران حسینی است که از این تعداد ۱۶ گیت ثابت و ۱۸ گیت موقت در این پایانه به کار گرفته شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: درآستانه پیاده روی زائران اربعین حسینی، همه گیت‌های خروجی و ورودی زائران در پایانه مسافری چذابه فعال شد.

وی افزود: در مجموع ۳۴ گیت ورودی و خروجی در مرز چذابه آماده ارائه خدمات به زائران حسینی است که از این تعداد ۱۶ گیت ثابت و ۱۸ گیت موقت در این پایانه به کار گرفته شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان گفت: اداره کل راهداری برای انجام این ماموریت معنوی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره عظیم اربعین از آمادگی کامل برخوردار است و با آمادگی هرچه بیشتر، خدمات روان‌تر و آسان تری را به زائران ارائه خواهد داد.

وی با بیان اینکه در دو مرز خوزستان اقدامات خوب و موثری جهت سهولت در حرکت زائران اربعین حسینی صورت گرفته است، اظهار کرد: ۴۸ گیت برای عبور زائران در مرز شلمچه آماده سازی شده است و هیچگونه مشکلی در تردد زائران از این مرز وجود ندارد.

جولانژاد با بیان اینکه امسال تردد اتباع مقیم کشور از مرز شلمچه و اتباع غیر مقیم از مرز چذابه خواهد بود، گفت: نرخ کرایه اتوبوس از مبدا پایانه‌های مسافربری شهرستان‌های استان تا پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام شده است که زائران در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی، به تیم پاسخگویی و رسیدگی به شکایت زایران اربعین حسینی (ع) در پایانه مقصد خود اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1463263

مهمترین اخبار ایران و جهان: