نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 11:14

گزارشی از دادگاه حمید نوری

مجید نوری گزارشی از روند دادگاه پدرش، حمید نوری، شهروند ایرانی بازداشت شده در سوئد ارائه کرد.

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، مجید نوری گزارشی از روند دادگاه حمید نوری، شهروند ایرانی بازداشت شده در سوئد ارائه کرد و گفت: این دادگاه بسیار مهم است، در این جلسه درباره امید فرهند صحبت شد و از سوی دادگاه مورد بازجویی قرار گرفت و مقرر شد وکلای ما نظریه خود را بنویسند. همچنین در این جلسه دادگاه نظریه خانم دکتر سعیدی، یکی از اساتید دانشگاه آمریکا مطرح شد. 

نوری بیان کرد: خانم سعیدی گفتند احتمالا کسانی که علیه پدر من شهادت دادند مجبور بودند، احتمالا نتوانستند به خوبی حرف بزنند و پیش از دادگاه مورد هماهنگی قرار گرفته‌اند. این شائبه ها حقانیت آن ها را زیر سوال می‌برد و شادی صدر و پیام اخوان نباید مورد استناد قرار می گرفت.

وی ادامه داد: در این دادگاه در رابطه با شهود ما صحبت شد، دادگاه اعلام کرده است که در صورت حضور شهود ما آن ها را دستگیر خواهد کرد اما باتوجه به اینکه نام شهود ما در دادگاه به کرات عنوان شده، این افراد می توانند مانند مابقی شهود به صورت ویدیو کنفرانس در دادگاه حاضر شوند.

پسر حمید نوری خاطرنشان کرد: علی رغم امیدی که داریم که روال دادگاه به روال قانونی و منصفانه برگردد اما همچنان شاهد نقض روال عادلانه دادگاه هستیم. 

وی با اشاره به اینکه خانواده رکن اساسی برای ما محسوب می شود، افزود: در این سفر فرزندانمان نیز حضور دارند، با علم اینکه ممکن است برای آن ها آسیب داشته باشد اما ناچار بودیم، خوشبختانه آن ها توانستند پدر بزرگ خود را برای ثانیه هایی از دور ببینند و برای او دست تکان بدهند.  

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1481063

مهمترین اخبار ایران و جهان: