نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 18:08

اراذل و اوباش شمال تهران در دام پلیس

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عامل اصلی ضرب و جرح عمدی احدی از شهروندان در حوالی میدان اختیاریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد محمد زیدی اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت توسط ۳ تن از اراذل و اوباش و ایجاد ضرب و جرح عمدی یکی از شهروندان در میدان "اختیاریه" تهران بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی و فنی موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از متهمان در حوالی میدان اختیاریه شهر تهران شدند.

سرگرد زیدی اظهار داشت: مأموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم شناسایی شده را که قصد متواری شدن داشت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد: این اراذل و اوباش دارای سوابق متعددی از جمله نزاع و درگیری، عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی هستند که پس از معرفی به مرجع قضائی روانه زندان شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به اینکه تحقیقات جهت دستگیری سایر همدستان این نزاع در دستور کار مأموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار دارد، خاطر نشان کرد: پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی و ایجاد احساس امنیت و آرامش در بین شهروندان، با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491619

مهمترین اخبار ایران و جهان: