نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 15:49

شتاب‌گیری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اردبیل/ دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم را سریعا انجام دهند

استاندار اردبیل گفت: روند آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اردبیل با توجه به تأمین و جانمایی زمین و آغاز اقدامات زیرساختی، شتاب گرفته و انجام سریع سایر اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی در فصل کاری، ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی بعدازظهر امروز در بازدید از زمین اختصاص‌یافته برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اردبیل اظهار کرد: مشکل تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان اردبیل رفع شده و جانمایی لازم صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اردبیل، لازم است دستگاه‌های اجرایی مربوط اقدامات مورد نیاز را هرچه سریع‌تر و بدون اتلاف وقت انجام دهند تا با توجه به شروع فصل کاری، عملیات اجرایی پروژه آغاز شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: همکاری بانک‌های عامل در روند پرداخت تسهیلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن بسیار مهم و اساسی است و بر اساس توافقات صورت‌گرفته با بانک‌ها در مرکز جهت پرداخت تسهیلات، سهم‌های تسهیلاتی خود را مشخص و اعلام کنند.

عاملی بیان کرد: پس از تعیین زمین طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان اردبیل، اقدامات زیرساختی و زیربنایی این پروژ‌ه همچون خیابان‌کشی‌ آغاز شده و طی هفته‌های آتی، روند عملیاتی در بخش‌های مختلف پروژه شتاب‌دار خواهد بود.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1114463

مهمترین اخبار ایران و جهان: