نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 19:53

برنامه جامع و نقشه راه برای بخش سلامت استان بوشهر تدوین شود

بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر داشتن نقشه راه، حل مشکلات بخش درمان با پیگیری در سطح ملی و اهمیت تکریم ارباب رجوع در مراکز درمانی تأکید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر پنجشنبه در نشست با معاون درمان و مدیران مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر ضمن قدردانی از خدماتی که در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس اظهار داشت: در کنار این تلاش‌ها شایسته است شأن و کرامت مراجعه‌کنندگان حفظ شود و آموزش مهارت‌های نحوه تعامل، تکریم ارباب رجوع و رعایت اخلاق اسلامی و حرفه‌ای برای پرسنل تداوم داشته باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم داشتن برنامه جامع با افق بلندمدت و نقشه راه برای بخش سلامت استان را یک ضرورت دانست و بیان داشت: مشکلات مربوط به مرکز آموزش درمانی شهدای خلیج فارس در ۳ بخش قابل پیگیری است که بخشی بایستی در سطح دانشگاهی حل و فصل شود و نیاز به هماهنگی درون بخشی دارد.

جمیری افزود: بخش مشکلات مرتبط با سازمان‌های درون استانی نیز با جلسات هم‌اندیشی در سطح استان می‌تواند مرتفع شود و برخی از موضوعات نیز بایستی در سطح وزارت بهداشت رایزنی و مطالبه شود.

وی گفت: اگر در این ۲ بخش مشکلی بود این آمادگی وجود دارد تا با همراهی مسئولین دانشگاه آن را برطرف کنیم. ‌

منبع: مهر
شناسه خبر: 1172719

مهمترین اخبار ایران و جهان: