نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 11:53

قدرت بازدارندگی کشور نشان از صلابت نیروهای مسلح است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت آمادگی نیروهای مسلح، گفت: قدرت بازدارندگی کشور نشان از صلابت نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما صبح دوشنبه در دیدار امروز فرماندهان، مسئولین و کارکنان یگان‌های ارتش در کرمانشاه که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش صورت گرفت از برنامه‌های وحدت بخش و امنیت آفرین ارتش تجلیل کرد.

وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، افزود: آن چه باعث شده ارتش ما در جهان سرآمد باشد و شجره طیبه نام گیرد همان مکتبی بودن ارتش است و تقوایی که در بدنه ارتش و فرماندهان وجود دارد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امام راحل (ره) در اوایل انقلاب فرمود «ما می توانیم» و همین منویات امام باعث روحیه مضاعف در نیروهای نظامی و انتظامی شده است و امروز به برکت خون شهدا و برنامه ریزی فرماندهان و مسئولان امروز قدرت مطلق منطقه می‌باشیم.

علما بیان کرد: باید بدانیم در گذشته چه بودیم و الان چه هستیم قبلاً بدون اذن آمریکا قدرت باز کردن یک پیچ هواپیما را نداشتیم ولی امروز فرمانده آسمان و زمین و دریا می‌باشیم و این از اقتدار بلند ارتش است.

وی پیرامون اهمیت حضور آگاهانه ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی، تأکید کرد: امروز باید بیشتر از گذشته آگاه باشیم و دقت کنیم چه نکاتی را امامین انقلاب می‌فرمایند دقیقاً بر همان محورها حرکت کنیم و برنامه ریزی نمائیم زیرا این کار باعث اقتدار و عزت کشور و خود ما می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه گفت: با وجود مشکلات، گرانی و بیکاری جوانان که بعضاً نتیجه بی تدبیری برخی دست اندرکاران است اما کشوری مستقل، پایدار، قدرتمند و امن داریم و این از اقتدار نیروهای مسلح است.

علما افزود: امروز فرمانده معظم کل قوا که مقام معظم رهبری هستند با تفسیر درست اسلام و رهبری بی بدیل باعث مدیریت ارزشمند کشور و نیروهای مسلح شده و این در دنیا بی نظیر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1155063

مهمترین اخبار ایران و جهان: