نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 10:47

رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت موتوری برگزار می‌شود

کرمانشاه- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، گفت: رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت موتوری و گسترده‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

امیر سلیمان طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رژه موتوری یگان‌های نیروی‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح در بزرگراه امام خمینی (ره) با حضور مسئولان لشکری و استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در کنار رژه موتوری یگان‌های نیروی‌های مسلح در مراسم رژه روز ارتش در شهر کرمانشاه، فرود چتربازان را نیز خواهیم داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا خاطر نشان کرد: سخنران این مراسم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه است.

طاهری با بیان اینکه برگزاری رژه روز ارتش نمادی از اقتدار و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: امسال به دلیل اینکه روز ارتش مقارن با ماه مبارک رمضان است، رژه پیاده برگزار نمی‌شود اما رژه موتوری گسترده‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی به تشریح برنامه‌های دهه ارتش در کرمانشاه پرداخت و گفت: غبار روبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در نیروهای مسلح، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و سخنرانی فرماندهان در نماز جمعه استان از جمله برنامه‌های این دهه است.

طاهری به نقش ارتش در فعالیت‌های محرومیت زدایی و نیز حوادث غیرمترقبه اشاره کرد و ادامه داد: اجرای طرح‌های مردم یاری در مناطق محروم و برپایی ایستگاه صلواتی بهداشتی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه ارتش در استان کرمانشاه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1154819

مهمترین اخبار ایران و جهان: